همنواز

انیمیشن ببعی قهرمان در ترکیه اکران خواهد شد

انیمیشن ببعی قهرمان با فروش نزدیک به 6 میلیارد تومان در سه روز، رکورد افتتاحیه سینمای کودک در ایران را شکست و به ترکیه راه یافت.

انیمیشن سینمایی ببعی قهرمان به کارگردانی «حسین صفارزادگان» و «میثم حسینی»، با موفقیت چشمگیری در اکران خود در ایران، رکورد فروش افتتاحیه سینمای کودک را شکسته است. این انیمیشن توانسته در سه روز نخست اکران خود نزدیک به 6 میلیارد تومان فروش داشته باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: انیمیشن ایرانی ببعی قهرمان با استقبال شدید مخاطبان روبرو شد

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انیمیشن ببعی قهرمان در ترکیه اکران خواهد شد

پس از این موفقیتد ببعی قهرمان به اکران‌های بین‌المللی خود ادامه می‌دهد و به تازگی به ترکیه راه یافته است. این انیمیشن در 45 شهر ترکیه از جمله استانبول، آنکارا، ازمیر و بورسا در 173 سینما به نمایش درخواهد آمد.

پیش‌تر این انیمیشن سینمایی در سینماهای کشورهای آذربایجان و قرقیزستان نیز اکران شده بود و با استقبال گرم مردم این دو کشور روبرو گردید.

ببعی قهرمان با تکنیک سه‌بعدی طراحی و تولید شده و به مخاطب پیام «خواستن توانستن است» را منتقل می‌کند. این انیمیشن محصول «سازمان هنری رسانه‌ای اوج» بوده و با همکاری موسسه «قاب رویا» و شرکت «رایمون مدیا» ساخته شده است.

موفقیت انیمیشن ایرانی ببعی قهرمان در گیشه، نشان از استقبال گسترده از آثار سینمایی کودک و نوجوان دارد و می‌تواند در آینده باعث تولید آثار بیشتری در این ژانر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اکران انیمیشن ببعی قهرمان در ترکیه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *