ببینید: تفریح لاکچری علی اوجی با همسرش جنجالی شد! +[استوری عجیب فریبا نادری برای علی اوجی]

عکسی از تفریح لاکچری علی اوجی با همسرش در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در میان کاربران داشته است.

به تازگی تصویری لاکچری از علی اوجی و همسرش نرگس محمدی در تعطیلاتشان منتشر شده است که به شدت وایرال شد. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید علی اوجی و نرگس محمدی همراه ما بمانید.

تفریح لاکچری علی اوجی با همسرش

مسافرت لاکچری علی اوجی با همسرش

به گزارش منابع خبری:

نرگس محمدی از بازیگران توانمند ایرانی است. خانم محمدی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی در روز ۹ فروردین ۱۳۶۴ متولد شده است. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس علی اوجی و نرگس محمدی را مشاهده کنید:

تفریح لاکچری علی اوجی با همسرش
تفریح لاکچری علی اوجی با همسرش

 

استوری جنجالی فریبا نادری برای علی اوجی

  • استوری فریبا نادری برای علی اوجی

فریبا نادری برای اولین بار در سال 1383 با سریال مروارید سرخ به کارگردانی مسعود رسام در تلویزیون دیده شد، اما با سریال بزرگ مرد کوچک به محبوبیت رسید. فریبا نادری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون است. استوری جنجالی فریبا نادری برای علی اوجی بار دیگر توجه ها را به سوی صفحه اینستاگرام اش جلب کرده است.

در ادامه می‌توانید استوری فریبا نادری برای علی اوجی را ببینید:

استوری جنجالی فریبا نادری برای علی اوجی
استوری فریبا نادری برای علی اوجی

او در این 18 سال در بیش از 30 فیلم و سریال حضور داشته است. اما بدون شک هیچ کدام شان به اندازه سریال ستایش و نقش پری سیما صفایی برای او شهرت به ارمغان نیاورد. فریبا نادری به تازگی یک استوری در تحسین علی اوجی با لحنی احساسی منتشر کرده است و ذهن های کنجکاو را به خود مشغول کرده است.

استوری فریبا نادری برای علی اوجی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ((کیوورداصلی)) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *