بهترین مانگاهایی که اقتباس انیمه ای بدی داشتند

بهترین مانگاهایی که اقتباس انیمه ای بدی داشتند طرفداران مانگا را عصبانی کرد. در ادامه به معرفی بهترین مانگاها با انیمه بد می‌پردازیم.

برای بسیاری از انیمه‌ها، داستان و شخصیت‌های اصلی آنها از یک مانگا محبوب سرچشمه می‌گیرند. هر چه یک مانگا محبوب‌تر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که استودیو آن را به یک انیمیشن اقتباس دهد. با این حال، چه به دلیل ماهیت مانگا به عنوان یک رسانه یا صرفاً به دلیل درک نادرست از منبع، برخی از انیمه‌ها نتوانستند اقتباس‌های خوبی برای یک مانگا باشند.

بهترین مانگاهایی که اقتباس انیمه ای بدی داشتند

بهترین مانگا ها با اقتباس بد

شما می‌توانید فهرست بهترین مانگاهایی که اقتباس انیمه ای بدی داشتند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین مانگاهایی که اقتباس انیمه ای بدی داشتند
بهترین مانگاهایی که اقتباس انیمه ای بدی داشتند

هیچ چیز بدتر از این نیست که مانگای مورد علاقه طرفداران در نهایت به یک انیمه اقتباس شود، و سپس دید که انیمه آن به شدت بی‌کیفیت است یا داستان مانگا را دنبال نمی‌کند. طرفداران مانگا فقط می‌توانند امیدوار باشند که مانگا عالی بعدی به یکی از محبوب ترین مانگا ها با اقتباس انیمه ای بد تبدیل نشود. پس در ادامه نوشتار بهترین مانگاها با انیمه بد همراه ما بمانید تا با بهترین مانگا ها با اقتباس بد آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین مانگاها و کمیک های ژاپنی 2023 و تمام دوران

بهترین انیمه های سال 2023

The Promised Neverland

بهترین مانگاهایی که اقتباس انیمه ای بدی داشتند
The Promised Neverland

در ابتدای مقاله بهترین مانگاهایی که اقتباس انیمه ای بدی داشتند ، فصل اول The Promised Neverland نشان داد که این سریال چقدر می‌توانست عالی باشد. The Promised Neverland جنبه‌های رمزآلود و ترسناک مانگا را به خوبی به تصویر کشید و در عین حال فضایی جذاب را برای شخصیت‌ها فراهم کرد. به نوعی، پس از فصل اول، همه چیز به هم ریخت.

The Promised Neverland در فصل دوم از همه لحاظ خراب شد. تمام تعلیق باورنکردنی و جهان سازی که در فصل اول رخ داد، در قسمت آخر، که شامل یک نمایش بسیار ضعیف بود که ظاهرا به دلیل بودجه کم انیمه بود، از بین رفت.

Blade Of The Immortal

بهترین مانگاهایی که اقتباس انیمه ای بدی داشتند
Blade Of The Immortal

Blade of the Immortal داستان رونینی به نام مانجی را دنبال می‌کند که هر چقدر هم که بخواهد نمی‌تواند بمیرد. مانجی نه تنها قابل کشتن نبود، بلکه حتی می‌توانست به لطف موجودات عجیب مانند Kessen-Chu که در بدنش زندگی می‌کنند، اندام‌های بریده شده خود را دوباره بچسباند.

اولین انیمه Blade of the Immortal در سال 2008 شبیه مانگاهای Rurouni Kenshin و Berserk بود، اما طرفداران مانگا می‌خواستند که این انیمه بیشتر با برزرک مطابقت داشته باشد تا کنشین. سریال 2019 کار بهتری را برای به تصویر کشیدن فضای تاریک مانگا انجام داد، اما همچنان تا حدودی ضعیف بود زیرا کل داستان را در 24 قسمت فشرده کرد.

Junji Ito Collection

بهترین مانگاهایی که اقتباس انیمه ای بدی داشتند
Junji Ito Collection

در حالی که مجموعه جونجی ایتو ضعیف نبود، اما در نهایت به وحشت و مضامین ترسناکی که مانگای جونجی ایتو بود صدمه زد. این به طور کامل تقصیر انیماتورها نبود. سبک هنری ایتو کاملاً برای بیان وحشت به صورت سیاه و سفید در صفحه مانگا شده بود. توجه او به جزئیات احتمالاً برای ترجمه در قالب انیمیشن دشوار بود.

با این حال، مجموعه جونجی ایتو تنها اقتباس بدی برای آثار این مانگاکای افسانه‌ای نبود. بدتر از آن، فیلم Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre – تلاشی دیگر برای متحرک سازی آثار ایتو بود. هر طرفدار ترسناک، مانگا یا ترکیبی از هر دو، قطعا باید مانگا کابوس‌وار ایتو را بخواند و از هر دو انیمه اجتناب کند.

Soul Eater

بهترین مانگاهایی که اقتباس انیمه ای بدی داشتند
Soul Eater

اقتباس انیمه Soul Eater به خوبی ساخته شده بود و تا حد زیادی به مانگا وفادار بود. اما در پایان سریال، نمایش به طور کامل از ریل داستانی مانگا خارج شد. انیمه Soul Eater از منبع اصلی فاصله گرفت تا جایی که از مانگا قابل تشخیص نبود. با این حال، این کافی نبود که پایان Soul Eater از منبع اصلی فاصله گرفت.

پایان آن نیز ضعیف انجام شد و عجله داشت. اگر پایان نمایش رضایت‌بخش بود، می‌توانست حداقل برای طرفداران انیمهعالی باشد. هر کسی که انیمه Soul Eater را تماشا کند، از قسمت‌های پایانی آن گیج و ناراضی خواهد شد.

Tokyo Ghoul

بهترین مانگاهایی که اقتباس انیمه ای بدی داشتند
Tokyo Ghoul

Tokyo Ghoul یک مانگای بسیار محبوب بود که بسیاری از طرفداران آن را به عنوان یکی از بهترین مانگا های ترسناک می‌دانند. این محبوبیت در نهایت انیمه را خراب کرد. در حالی که فصل اول Tokyo Ghoul نسبتاً وفادار و مورد استقبال قرار گرفت، طرفداران فصل دوم (Tokyo Ghoul: Root A) را به عنوان یکی از بزرگترین ناامیدی‌های تاریخ می‌دانستند.

از ریشه A به بعد، انیمه Tokyo Ghoul آنقدر از منبع اصلی دور شد که برای طرفداران مانگا تا حد زیادی غیر قابل مشاهده شد. علاوه بر همه چیز، سرعت ضعیف، انیمیشن مشکوک و سانسور مخرب فصل‌های سوم و چهارم سریال را بیشتر خراب کرد.

Akame Ga Kill

بهترین مانگاهایی که اقتباس انیمه ای بدی داشتند
Akame Ga Kill

Akame ga Kill یک مانگا شونن بسیار محبوب بود. این مانگا به دنبال گروهی از قاتلان بود که قصد داشتند یک دولت فاسد را سرنگون کنند. در حالی که انیمه Akame ga Kill به خودی خود سرگرم کننده بود، اما فاقد بسیاری از مواردی بود که باعث محبوبیت مانگا می‌شد و نتوانست به همان سطح از موفقیت دست یابد.

یکی از ناامیدکننده‌ترین جنبه‌های انیمه برای خوانندگان، انحراف آن از داستان مانگا بود – به خصوص در پایان آن. علاوه بر این، در حالی که تعداد زیادی از مرگ‌های Akame ga Kill برای منبع اصلی غیرعادی نبود، مرگ شخصیت‌های انیمه در مقایسه با مانگا، بی‌ارزش و توخالی به نظر می‌رسید.

Rosario + Vampire

بهترین مانگاهایی که اقتباس انیمه ای بدی داشتند
Rosario + Vampire

Rosario + Vampire یک مانگای لذت‌بخش بود که دارای شخصیت‌های دوست‌داشتنی، طرحی جالب، و داستان جذاب بود. در مانگای Rosario + Vampire فن سرویس زیادی وجود دارد، اما آنقدرها هم زیاد نیست. اقتباس انیمه، برعکس، تمام تلاش خود را بر روی فن سرویس و طنز پرخاشگر متمرکز کرد.

انیمیشن Rosario + Vampire آنقدر بد نبود، اما در رابطه با منبع کاملاً هدر رفت. در حالی که مانگا به عنوان ترکیبی عالی از اکشن شونن و شیطنت‌های رام کام برای خود نامی دست و پا کرد، انیمه در ازای خدمات عاشقانه و طرفداران بیشتر، سکانس‌های نبرد عالی مانگا را نادیده گرفت.

Berserk

بهترین مانگاهایی که اقتباس انیمه ای بدی داشتند
Berserk

تصاویر تاریک و شخصیت‌های عمیق برزرک، آن را به یکی از محبوب‌ترین مانگا تمام دوران تبدیل کرده است. تعداد زیادی از طرفداران آن منجر به دو اقتباس انیمه جداگانه و همچنین یک سه گانه سینمایی شد. در حالی که انیمه 1997 با استقبال نسبتا خوبی روبرو شد، قبل از اینکه Nippon TV آن را لغو کرد، تنها یک آرک از مانگا را اقتباس کرده بود.

از سوی دیگر، دومین اقتباس Berserk 2016 یکی از ناامیدکننده‌ترین اقتباس‌های انیمه است. انیمه جدید کل آرک‌ها را فقط در 24 قسمت فشرده کرد. این کمکی نمی‌کند که بخشی از جذابیت مانگای Berserk، هنر زیبای آن بود، که در انیمه به دلیل تصاویر زشت CGI کاملاً حذف شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین آرک های مانگا برسرک

بهترین انیمه های شبیه برسرک

EX-ARM

بهترین مانگاهایی که اقتباس انیمه ای بدی داشتند
EX-ARM

در ادامه مقاله محبوب ترین مانگا ها با اقتباس انیمه ای بد ، در حالی که EX-ARM طرح انقلابی نداشت، اما یک مانگای سایبرپانک اکشن سرگرم کننده با آثار هنری و طراحی شخصیت‌های فوق العاده بود. یک انیمه خوب می‌تواند محبوبیت حتی عادی‌ترین مانگا را افزایش دهد، در حالی که یک انیمه بد می‌تواند حتی به شهرت بهترین مانگا آسیب برساند. متأسفانه، مورد دوم برای EX-ARM افسانه‌ای اتفاق افتاد. EX-ARM بیشتر شبیه صحنه‌های قدیمی پلی استیشن 2 بود.

چیزی که می‌توانست یک سریال فوق‌العاده با اکشن فوق‌العاده باشد، با انیمیشن‌های بسیار ضعیفی مواجه شد. در حالی که این آزمایش جالبی بود که برخی از شخصیت‌ها را کمتر انسانی جلوه دهد، این انتخاب‌های خلاقانه نتیجه نداد. این واقعیت که “به همه انیمه‌های علمی تخیلی اعلام جنگ کرد” شکست آن را خنده دارتر کرد.

Record Of Ragnarok

بهترین مانگاهایی که اقتباس انیمه ای بدی داشتند
Record Of Ragnarok

در انتهای مقاله بهترین مانگاهایی که اقتباس انیمه ای بدی داشتند ، طرفداران مجموعه مانگای Record of Ragnarok را به خاطر هنر باورنکردنی، پرتره و اکشن شدیدش دوست دارند. رکورد راگناروک شامل خدایان قدرتمند و شخصیت‌های اساطیری است که به شکلی حماسی بر سر سرنوشت بشر می‌جنگند. متأسفانه، اقتباس انیمه آن مفهوم را بیش از حد پیش برد.

طرفداران به‌جای دیدن اکشن فوق‌العاده راگناروک به‌صورت متحرک در زمان واقعی، تصاویری بی‌حرکت دریافت کردند. این باعث شد که Record of Ragnarok به عنوان یک انیمه نبرد اساساً بی‌معنی باشد، زیرا طرفداران می‌توانند با خواندن مانگا بیشتر از اکشن لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین مانگاهایی که اقتباس انیمه ای بدی داشتند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *