تصاویر +18 از دوست دختر جدید آرتا بعد از ربکا [+فیلم]

به تازگی تصویری از دوست دختر جدید آرتا در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته. در ادامه با ما و فیلمی از مدارک پخش نشده از خیانت آرتا و ربکا همراه بمانید.

دوست دختر قدیمی آرتا میر حسینی با عنوان ربکا معرف حضور همه بوده و هست. او ساکن تهران می‌باشد. ربکا قادری که یک مدلینگ جذاب ۲۲ ساله ایرانی است که توانسته بین جذاب ترین و زیباترین مدل های ایرانی قرار بگیرد و طرفداران زیادی را به سمت خودش بکشاند.

تصاویر +18 از دوست دختر جدید آرتا بعد از ربکا [+فیلم]

تصویری که زیر می‌بینید ربکا دوست دختر قبلی آرتا است که در حال آفتاب‌گیری شما آن را می‌بینید.

ویدئویی از مدارک پخش نشده از خیانت آرتا به ربکا [+تصاویر دوست دختر جدید آرتا]
تصویر دوست دختر قدیمی ارتا – ربکا
ربکا قادری دوست دختر آرتا است که در شهر تهران دنیا آمده است و درس خوانده تا دیپلم گرفته است. همانطور که گفته شد ربکا قادری یکی از مدل‌های جذاب و خوش چهره‌ی ایرانی است که در حال حاضر در کشور ترکیه زندگی می‌کند، این مدل ۲۲ ساله‌ی جوان و زیبای ایرانی دوست دختر آرتا میر حسینی یکی از اعضای بند وانتونز و مدیر سایت شرط بندی و پیش بینی بازی‌های ورزشی بتوون بوده که از امروز گویا هانیه دوست دختر جدید او است.

بیشتر بخوانید: مایا قربانی نوه گوگوش کیست؟ [+عکس و لایو مایا قربانی بهمراه تصاویر +18]

عکس های لو رفته و ویدئوی دوست دختر جدید آرتا بعد از ربکا

ویدئو و تصاویر +18 لو رفته و از دوست دختر جدید آرتا بعد از ربکا
ویدئو و تصاویر +18 لو رفته و از دوست دختر جدید آرتا بعد از ربکا

این زوج با یکدیگر در ترکیه زندگی می‌کردند و فیلم‌های عاشقانه‌ی بسیاری را در طول رابطه‌ی خود در اینستاگرام و شبکه‌های مجازی پست کردند. اما اخیرا اخبار منتشر شده به دلیل خیانت از هم جدا شده‌اند! و بالاخره مشخص شد این خیانت از سمت آرتا وانتونز بوده که در حین رابطه با ربکا با دخنر دیگری نیز رابطه داشته!

ویدئوی تحلیل بهم زدن ربکا و آرتا

 

آرتا بعد از جدایی از ربکا، که در ویدیو قبلی توضیح داده شد با دختری به اسم هانیه که خیلی جذاب است و به نظر انتخاب خوبی هست، روی هم ریخت و دوست شد. در ادامه توجه شما را به تصاویر +18 هانیه دوست دختر جدید آرتا و ویدئویی تحلیل جلب می‌کنیم.

تصویری از ربکا در حال آرایش کردن
تصویری از ربکا در حال آرایش کردن

تا این لحظه شایعاتی مبنی بر خیانت آرتا منتشر شده و تصاویر ی هم از آن دختر در فضای مجازی پخش شده، اما هنوز منبع موثقی این شایعه را تایید و تکذیب نکرده است. اگر خیانت از سوی آرتا وانتونز اتفاق افتاده داده باشد، احتمالا او بزودی رابطه خود را علنی خواد کرد. اما اخیرا عکس‌هایی در فضای مجازی منتشر شده که آرتا را در رابطه‌ای جدید نشان می‌دهد. نام و پیج اینستاگرام این شخص هنوز در دسترس نیست. و فعلا این خبر در حد شایعه است. البته باید صبر کنیم تا ببینیم خود آرتا در پیج اینستاگرامش عکسی از این دختر پست می‌کند یا نه!

ویدئویی راجع به کات آرتا و ربکا را ببینید:

عکس های دوست دختر جدید آرتا با نام هانیه را در ادامه خواهدی دید:

دختر راستی هانیه دوست دختر جدید آرتا و چپ ربکا
دختر راستی هانیه دوست دختر جدید ارتا و چپی ربکا
تصویر +18 از عشق جدید ارتا وانتونز
تصویر +18 از عشق جدید ارتا وانتونز

در ادامه می‌توانید تصاویری دیگر از عشق جدید ارتا وانتونز را ببینید:

دوست دختر جدید ارتا وانتونز
تصویری از عشق جدید آرتا با نام هانیه
تصویر هانیه دوست دختر جدید آرتا
تصویر هانیه دوست دختر جدید آرتا

فیلم واکنش ربکا به خیانت آرتا

ویدئوی تحلیلی واکنش دوست دختر قدیمی آرتا را ببینید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *