واکنش شادمهر عقیلی به اخراج او از دبی و امارات + ویدیو نواختن سرود ای ایران

ویدیویی از واکنش شادمهر عقیلی به اخراجش از دبی و امارات و نواختن سرود ای ایران را در ادامه ببینید. ماجرای اخراج شادمهر از دبی چیست؟

اخراج شادمهر از دبی

اولین ویدیو


دومین ویدیو


مادر شادمهر عقیلی درگذشت

مرگ مادر شادمهر عقیلی

شنبه 14 مرداد ماه مادر شادمهر عقیلی خواننده، دار فانی را وداع گفت. به گفته اطرافیان و برخی اعضای خانواده «شادمهر عقیلی»، هیچ مراسم سوم و هفت برای مرحومه مادر این خواننده در ایران برگزار نخواهد شد و هزینه های مراسم، صرف امور خیریه خواهد شد.

به گزارش منابع خبری:

بهمن بابازاده خبرنگار در خبری اعلام کرد که مادر شادمهر عقیلی شب گذشته دار فانی را وداع گفته است. مراسم تشییع و تدفین ایشان از دقایقی دیگر در بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

مادر شادمهر عقیلی درگذشت
مادر شادمهر عقیلی درگذشت

شادمهر عقیلی به تازگی قبل از فوت مادرش عکس هایی با او گرفته بود که در ادامه تماشا می‌کنید:

مادر شادمهر عقیلی درگذشت
عکس جدید شادمهر عقیلی با مادرش

ویدئویی که در ادامه خواهید دید، تنها اظهارات «شادمهر عقیلی» درباره مادرش است. شادمهر کلا اهل مصاحبه نیست و این چند جمله هم حاصل معدود گفتگوهای ویدئویی‌ست که داشته. وداع با مادر در غربت درد بزرگی ست… خداوند به او صبر و به روح مادرش آرامش عطا فرماید…


حرکت جنجالی شادمهر عقیلی

اخیرا ویدیوای از کنسرت اخیر شادمهر عقیلی که نشان می‌دهد او اجرای زنده نداشته و به اصطلاح پلی‌بک کرده است. به تازگی ویدیویی از حرکت جنجالی شادمهر عقیلی در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی زیادی را برای این خواننده پاپ ایرانی ایجاد کرده است.

  • آبرو ریزی جدید شادمهر عقیلی در کنسرتش

در ادامه می‌توانید ویدیو آبرو ریزی جدید شادمهر عقیلی در کنسرتش را ببینید:


بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واکنش شادمهر عقیلی به اخراجش از دبی و امارات چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


One thought on “واکنش شادمهر عقیلی به اخراج او از دبی و امارات + ویدیو نواختن سرود ای ایران

  1. یاد مادر شادمهر د ر خاطر همه خواهد بود پسر مهربانی که د ر خارج از ایران در نهایت نامردی به دوستان و نزدیکان ا ز فوشگاهی که اونجا خسارتی ندید ه بود و لی سیاره و متهم دیگری با پول زیادی لز بین رفت یکسری در ال ای خسارت میزدند و مردم ا تصاحب اولین سیاره پشیمان شدند فقط شادمهر نبود اون یک نیروی برتر بود که همه را دور کرد از محل حادثه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *