جدیدترین عکس های همسر جدید شهرام آذر + [فیلم لو رفته از رقص همسر جدید سندی و عکس‌های عروسی]

شاید همه‌ی هواخواهان شهرام آذر بعد از بیرون آمدن خبر ازدواج سندی دنبال عکس و فیلم عروس خانم یا فیلم عروسی سندی بودند. با ما و جدیدترین عکس های همسر جدید شهرام آذر بمانید.

همراهان عزیز می‌توانید در ادامه فیلم عروسی سندی را بهمراه تمامی تصاویر عقد شهرام آذر بهمراه همسر جدیدش را ببینید. همینطور که در تصویر زیر می‌بینید سندی در پیری با دختری خیلی جوانتر از خود عروسی کرد.

جدیدترین عکس های همسر جدید شهرام آذر

عکس‌های جدید از سندی و همسر جدیدش

شهرام آذر با انتشار تصویر همسر جدیدش که در بالا دیدید نوشت:

چقدر زیبا و لذت بخش است وقتی کنار کسی هستی که واقعا دوستش داری و هم‌نشینی با او برای تو بسیار ارزش دارد. بزن به سلامتیش، گاهی وقتها با شبنم عزیزم میریم کلاب یا جایی که ارکستر زنده موزیک اجرا میکنه، برای صرف شام و درینک. خیلی حال داره، حتما شما هم امتحان کنید، زنده باشید…

بیشتر بخوانید:

ماجرای ازدواج مجدد سندی با یک دختر جوان از چه قرار است ؟

بیوگرافی سندی خواننده لس آنجلسی [+فیلم و عکس]

فیلم عروسی شهرام آذر

اما مسئله‌ای که توجه برخی از رسانه‌های داخلی و خارجی را جلب کرده این است که فاصله شرم آور سن شهرام آذر با عروس خانم با نام شبنم ابراهیمی می‌باشد. در ادامه توجه شما را به فیلم عقد شهرام آذر (ویدئوی عقد سندی) جلب می‌کنیم:

فیلم لو رفته از رقص همسر جدید شهرام آذر را ببینید:

آرشیو تصاویر عقد سندی را ببینید:

هم‌اکنون دیگران می‌خوانند:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *