همنواز

صحبت های جنجالی شیدا یوسفی درباره بازیگران [+جزئیات]

چندی پیش، صحبت های جنجالی شیدا یوسفی درباره بازیگران در فضای مجازی منتشر شد که حواشی و بازخوردهای زیادی را به همراه داشت.

پیام شیدا یوسفی برای مردم که به تازگی با اخبار صحبت های شیدا یوسفی درباره مردم منتشر شده که حواشی زیادی داشت. نظر شیدا یوسفی برای بازیگران و مردم که اخیراً سروصدای زیادی به‌پا کرده، توانست تیتر یک اخبار سلبریتی‌ها در چند وقت اخیر شود.

صحبت های جنجالی شیدا یوسفی درباره بازیگران

شیدا یوسفی، در رابطه با شغل هنرمندان و تحریم نکردن سینما به مردم گفت:

شاید هر کسی بخواهد اظهارنظر خود را به نوعی به گوش برساند اما هنرمندان هم جدای از مشاغل دیگر نیستند و زندگی و معیشت آنها از همین راه می‌چرخد. اینکه آدم‌های دیگر سر کارشان می‌روند و زندگی‌شان چرخه خودش را دارد ولی هنرمندان سر کار نروند؛ کما اینکه این اتفاق برای بسیاری از دوستان من افتاد اصلا درست نیست.

شرایط زندگی من اجازه نمی‌داد بخواهم این کار را کنم. هر کسی یک جور فکر می‌کند و به اندازه تعداد انسان‌هایی که در جهان وجود دارند، طرز فکرهای مختلف داریم. به نظرم بازیگران هم مثل سایر مشاغل باید ارتزاق کنند، البته نظر هر کسی یک جور است، به هر حال باید نظرشان را هم به نحوی بیان کنند و هر کسی روش خودش را دارد.

در ادامه می‌توانید تصویری از شیدا یوسفی را ببینید:

صحبت های جنجالی شیدا یوسفی درباره بازیگران
پیام شیدا یوسفی برای مردم

نظر شیدا یوسفی برای بازیگران

شیدا یوسفی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون در ایران است. شیدا یوسفی متولد ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۶۵ در تهران و فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره است. او فعالیت خود در حوزه هنری را با دستیاری کارگردان و منشی‌گری صحنه شروع کرد. اولین حضور تلویزیونی او در سریال بچه مهندس بوده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *