ویدیویی از بهرام رادان و همسرش در یک جزیره زیبا [+ویدیو]

بهرام رادان در اینستاگرام خود ویدیویی از یک جزیره بسیار زیبا منتشر کرد. آنچه که از این ویدیو می‌توان برداشت کرد این است که بهرام رادان و همسرش در قشم هستند.

بهرام رادان و همسرش در قشم

اخیرا فیلم بهرام رادان در قشم به همراه هسر جدیدش در رسانه ها سر صدای بسیاری را ایجاد کرده است. گویا خبر ماه عسل رفتن بهرام رادان به همراه نامزد جدیدش بسیاری از کاربران را تحت تاثیر گذاشته و حواشی زیادی را برای این بازیگر محبوب ایرانی در فضای مجازی ایجاد کرده اند.

بیشتر بخوانید:

ایرانی رقصیدن دیوید بکهام با آهنگ ایوان بند [+فیلم]

ماه عسل بهرام رادان با عشقش در قشم
ویدیویی از بهرام رادان در ماه عسل

مینا مختاری همسر بهرام رادان با انتشار یک فیلم از سفرشان به قشم در آستانه یکساله شدن ازدواجشان اینستاگرامش را بروز کرد. بهرام رادان متولد 1358/2/8 در تهران است. بهرام رادان فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی است. بهرام رادان بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است.

عکس: استایل جذاب مینا ساداتی برای مدلینگ

بهرام رادان در فیلم‌های فیلم‌سازان سرشناسی چون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی و واروژ کریم‌مسیحی٬ پوران درخشنده و رخشان بنی‌اعتماد بازی کرده است.

اخیرا ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده است که بازیگر محبوب ایرانی بهرام رادان و همراهی عشقش در سفری به قشم را نشان می‌دهد. این ویدیو بین کاربران شبکه‌های اجتماعی گردش کرده و بسیاری از طرفداران این هنرمند، با هیجان و شور به این ویدیو واکنش نشان دادند.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از بهرام رادان در ماه عسل را ببینید:

فیلم بهرام رادان در قشم به همراه هسر جدیدش

ماه عسل بهرام رادان با عشقش در قشم
ماه عسل رفتن بهرام رادان به همراه نامزد جدیدش

مینا مختاری همسر بهرام رادان با انتشار یک فیلم از سفرشان به قشم در آستانه یکساله شدن ازدواجشان اینستاگرامش را بروز کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *