همنواز

ببینید: تصویر میکاپ غلیظ بهاره افشاری بازیگر محبوب

چهره بهاره افشاری با آرایش بسیار وایرال شده است. این بازیگر به تازگی عکسی از خودش منتشر کرده در ادامه برایی تماشای تصویر میکاپ غلیظ بهاره افشاری همراه بمانید.

چهره جدید با آرایش بهاره افشاری در فضای مجازی بسیار بازخورد داشت. تصویر زیبای بهاره افشاری بازیگر فعال این روزها بسیار وایرال شده که کاربران به دنبال قیافه جنجالی بهاره افشاری آن تصویر را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.

تصویر میکاپ غلیظ بهاره افشاری بازیگر محبوب

آرایش غلیظ بهاره افشاری 

بهاره افشارزی این روزها قابی زیبا از چهره خود به اشتراک گذاشته است. وی این روزها در بازی مافیا نقش بسیار پررنگی دارد. او یک پلیر بسیار ماهر است که با ادبیات بسیار جذاب همه را مجذوب خود می‌کند.

هوش و دقت این بازیگر تعجب تمامی کاربران را برانگیخته که چطور حرفه‌ای بازی می‌کند. خانم افشاری به تازگی تصویری با آرایش غلیظ از خودش منتشر کرده و گفته:

از هرچیزی که غلیظ باد دوری می‌کنم چون اصلا شبیه به من نیست. تصویر محبوب‌تر از من واقعی است. من انقدر شیرین، با محبت و دلنشین نیستم و نخواهم بود انسانم با تمام خصلت‌هایی که تو دوست نداری. این عکسم دوست ندارم اما خوراک فضای مجازیست و تلاشی برای ابراز پوچ که از من برنمیاد.

تصویر زیبا از بهاره افشاری با آرایش ببینید:

تصویر میکاپ غلیظ بهاره افشاری بازیگر محبوب

عکس عجیب و جدید بهاره افشاری

یهاره افشاری اولین بار در یک نقش کاملا منفی و شیطانی در سریال او یک فرشته بود ایفای نقش کرد. یک نقش بسیار متفاوت که کم‌تر کسی می‌تواند آن را بازی کند. همچنین در سریال فاصله‌ها نیز ایفای نقش داشته است.

خانم بهاره افشاری طراح مد و استایل است و پوشش‌های او بسیار منحصر به فرد و خاص است که همه را انگشت به دهن می‌کند. امروزه با بازی در مافیا نقش پررنگی در شبکه نمایش خانگی دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *