واکنش جنجالی بهاره افشاری به توهین لوکادیا به ایران ؛ 100 سال از اروپا عقب است!

این روزها در فضای مجازی با واکنش جنجالی بهاره افشاری به توهین لوکادیا به ایران رو به رو هستیم. توهینی که واکنش عجیبی از این بازیگر جوان را در پی داشت.

بهاره افشاری که این روزها در اینستاگرام استوری‌های عمیق و منظور داری را منتشر می‌کند، این بار به توهین یورگن لوکادیا بازیکن سابق پرسپولیس، واکنش نشون داد. واکنش جنجالی بهاره افشاری به توهین لوکادیا به ایران امروز جزو داغ‌ترین خبرها به شمار می‌رود.

واکنش جنجالی بهاره افشاری به توهین لوکادیا به ایران

100 سال از اروپا عقب است!

واکنش جنجالی بهاره افشاری به توهین لوکادیا به ایران
واکنش جنجالی بهاره افشاری به توهین لوکادیا به ایران

یورگن لوکادیا بازیکن سابق پرسپولیس بود که به تازگی به کشورش بازگشته است و به صورت یک طرفه قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد. او علت رفتن خود را با توهیناتی درباره ایران بیان کرد. وی اظهار داشت که ایران 100 سال از اروپا عقب‌تر است.

واکنش بهاره افشاری
واکنش بهاره افشاری

بهاره افشاری بازیگر جوان سینما و تلویزیون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نسبت به حرف‌ها و توهین یورگن لوکادیا به ایران، واکنش نشان داد. عکس بالا، استوری جنجالی این بازیگر است. “پیش بینی شده بود البته که روزی ما شبیه مردمان 500 سال پیش زندگی میکنیم.”

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


One thought on “واکنش جنجالی بهاره افشاری به توهین لوکادیا به ایران ؛ 100 سال از اروپا عقب است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *