همنواز

ببینید: زیبایی زن اول رضا رویگری در مقایسه با زن دومش [+عکس]

عکسی در اینستاگرام منتشر شده که جذابیت همسر اول رضا رویگری را به تصویر می‌کشد. برای تماشای زیبایی زن اول رضا رویگری در مقایسه با زن دومش همراه ما باشید.

زن سابق رضا رویگری خوشگل‌تر است یا زن دومش؟ این مسئله ای است که به تازگی ورد زبان کاربران مجازی شده. خیلی از افراد معتقدند که همسر سابق رضا رویگری زیباتر است. در ادامه تصاویری از رضا رویگری در کنار زن اولش را میبینید.

زیبایی زن اول رضا رویگری در مقایسه با زن دومش

زن اول رضا رویگری زیباتره یا زن دومش

رضا رویگری در 6 دی ماه سال 1325 در تهران متولد شد. در سال 1348 خانم خجسته کیا به دنبال یک بازیگر خوش صدا می‌گشتند که رضا رویگری را برای بازی در صحنه تئاتر انتخاب کردند. اولین تجربه بازی این هنرمند در تئاتر بوده است.

رضا رویگری بعد از سال‌ها بازی در تئاتر و با همکاری ساموئل خاکچیان در سال 52 جلوی دوربین رفت و او سریال چنگگ را بازی کرد و تا سال‌های انقلاب در کنار بازی تئاتر در یک فیلمی به نام لحظه بازی کرد.

پس از انقلاب در سال 1361 در محله برو بیا بازی کرد. اولین تجربه کار سینمایی وی به فیلم عقاب‌ها بازمی‌گردد. این بازیگر چندین سال است که درگیر بیماری سختی شده. عکس همسر اول رضا رویگری در کنارش بسیار وایرال شده که در زیر آن را مشاهده می‌کنید.

همسر دوم رویگری که در شیراز با او آشنا شده اند او به این موضوع اشاره میکند که نمی‌دانسته روگیری بازیگر است و می‌گوید:

من اصلا ایشان را به عنوان بازیگر نمی شناختم و هیچ کاری از ایشان ندیده بودم. راستش در افتتاحیه برنامه ای در شیراز رضا رویگری به عنوان مهمان دعوت شده بود و دوست من هم وظیفه میزبانی ایشان را برعهده داشت. وقتی برای استقبال از ایشان به فرودگاه رفتیم اولین بار ایشان را دیدم و طی چند روزی که آنجا بودند با هم آشنا شدیم. این روزها همه می‌گویند زن اول رضا رویگری خوشگل تر بوده است.

تصویر همسر اول جذاب رضا رویگری:

 زیبایی زن اول رضا رویگری در مقایسه با زن دومش

جذابیت زن اول رضا رویگری 

رضا رویگری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایرانی حدودا دو سالی است که به دلیل ناراحتی ناشی از سکته قلبی تقریبا از سینما و تلویزیون دور شده است. در طی این دوران این همسر دومش تارا کریمی است که تمام وقت کنار او است و از رضا رویگری پرستاری می کند.

رضا رویگری می‌گوید :

در سال ۷۳ دور بازیگری را خط کشیدم و دوباره به نقاشی روی آوردم. مدتی به آمریکا رفتم، در آنجا با همسر اولم آشنا شدم و ازدواج کردم. حاصل این ازدواج ، پسرش کیارش رویگری متولد ۱۳۵۳ و یک نوه دختر 8 ساله است.

اما این رضا رویگری در سال ۱۳۹۳ از همسر اول خود به دلیل مخالفت با کار فرشته میرهاشمی جدا شدند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *