ببینید : تصویر لو رفته از ترانه علیدوستی و مهناز افشار

به تازگی خبری در مورد تصویر لو رفته از ترانه علیدوستی و مهناز افشار در رسانه‌ های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را برای آن ها داشته است.

اخیرا عکس ترانه علیدوستی در کنار مهناز افشار در رسانه‌ها دست به دست شده که حواشی زیادی را برای آن‌ها ایجاد کرده است. گویا این عکس جزء جنجالی ترین تصویر مهناز افشار و ترانه علیدوستی قرار گرفته است.

تصویر لو رفته از ترانه علیدوستی و مهناز افشار

ترانه علیدوستی در 22 دی 1362 در تهران زاده شد. پدر او حمید علیدوستی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال، و مادرش نادره حکیم‌الهی سنگ‌تراش و تندیس‌ساز است. پویان علیدوستی تنها برادرش بود که در چهارشنبه‌سوری سال 83 او را از دست داد. ترانه علیدوستی ازدواج کرده و صاحب یک فرزند دختر به نام “حنا” است.

خانواده او به دلیل مذهبی بودن با بازیگری مهناز افشار مخالف بودند. او با وجود این مخالفت ها در کلاس بازیگری حمید سمندریان شرکت کرد. در خبری تایید نشده گفته شد که مهناز افشار برای نخستین با شخصی به نام س رفیعی ازدواج کرده و سپس طلاق گرفته است، این خبر به وسیله او تایید نشد.

در ادامه می‌توانید عکس ترانه علیدوستی در کنار مهناز افشار را ببینید:

تصویر لو رفته از ترانه علیدوستی و مهناز افشار
جنجالی ترین تصویر مهناز افشار و ترانه علیدوستی

جنجالی ترین تصویر مهناز افشار و ترانه علیدوستی

مهناز افشار در خرداد سال 93 با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین که معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد بود ازدواج کرد و خطبه عقد آنها را سید محمدخاتمی رئیس جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران خواند. دختر مهناز افشار و همسرش در خرداد ۱۳۹۴ متولد شد و نام او را لیانا گذاشتند.

ترانه علیدوستی نیز در سال 1379 وقتی 17 ساله بود در کلاس های بازیگری «امین تارخ» شرکت کرد و یکسال بعد در فیلم «من ترانه 15 سال دارم» در نقش ترانه پرنیان جلوی دوربین رفت. بازی درخشان او 4 جایزه معتبر داخلی و خارجی از جمله سیمرغ بهترین بازیگر زن از جشنواره فجر را برایش به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *