بیوگرافی آزاده اکبری همسر جدید سروش هیچکس + جنجال تروریستی بودنشان!

آزاده اکبری کیست؟ | بیوگرافی همسر سروش هیکچس را در نوشتار بیوگرافی آزاده اکبری خواهید خواند؛ لذا با ما تا انتهای حواشی همسر جدید هیچکس بمانید.

آزاده اکبری از دیگر پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام می باشد که این روزها توانسته است بسیار زیاد در فضای مجازی فعالیت ایجاد کند. در این نوشته می خواهیم در مورد ازاده اکبری صحبت کنیم و ببینیم که داستان زندگی این به اصطلاح سلبریتی چگونه می باشد و این فرد چه ماجراهایی را پشت سر گذاشته است. با ما بمانید تا زندگی نامه آزاده اکبری را شرح داده و اطلاعات بیشتری را از این سلبریتی دریافت کنیم.

بیوگرافی آزاده اکبری همسر جدید سروش هیچکس

جنجال تروریستی بودنشان!

زندگی نامه آزاده اکبری
زندگی نامه آزاده اکبری

یکی از مشهورترین خانم‌های ایرانی آزاده اکبری نام دارد که همسر سروش هیچکس (ملقب به پدر رپ فارسی) می‌باشد. باید گفت که آزاده اکبری همسر خواننده معروف و مشهور رپ ایرانی سروش هیچکس می‌باشد و این زوج از رابطه بسیار عاشقانه‌ای برخوردارند و در این چند سال زندگی مشترکشان با یک دیگر هیچ مشکلی نداشتند.

وی یکی از بانوان موفق و مشهور ایرانی می‌باشد که طرفدار حقوق زنان است. همچنین تحصیل کرده دانشگاه استرالیا می‌باشد که از سواد با ارزشی برخوردار است زیرا مدرکش را در یکی از بهترین دانشگاه‌های دنیا دریافت کرده است.

اما باید بدانید که خودِ سروش هیچ کس پدر رپ فارس یکی از پرطرفدارترین خواننده‌های‌ ایرانی اسـت کـه در لندن انگلستان بـه همراه آزاده اکبری همسرش کـه وکیل پایه یک دادگستری اسـت زندگی می‌کند. آزاده اکبری علاوه بر اینکه در رشته حقوق مشغول فعالیت می‌باشد شرکتی را مختص خودش تاسیس کرده است که این مورد نیز باعث می‌شود در لیست بانوان موفق قرار بگیرد.

اگر بخواهیم در مورد شرکت او بگوییم باید گفت که او در سال هزار و سیصد و نود و پنج شرکتی را به نام Lync Media Group تاسیس کرد و خودش در سمت مدیر عاملی مشغول به فعالیت شد. این شرکت یک آژانس برای کارهای مهم در سطح جهانی است که در آن کمپین های مختلف برای همین رویداد ها آماده سازی می‌شود. او هم چنین در کار های خیر نیز پیش قدم می‌باشد و تا کنون کارهای مختلفی را انجام داده است و یک زن فعال می‌باشد.

برخی از طرفداران آزاده اکبری، فن پیج‌هایی را در اینستاگرام برای او راه اندازی کرده‌اند که در این فن پیج‌ها، این افراد عکس‌ها و مطالب زیادی را از آزاده و حتی همسرش یعنی هیچکس را برای مخاطبان و طرفداران آن ها منتشر می‌کنند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *