عکس جدید ثریا قاسمی با لباس گیلانی غوغا به پا کرد! +[عکس نوه ثریا قاسمی بازیگر ]

تصویری از عکس جدید ثریا قاسمی با لباس گیلانی در فضای مجازی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که پربازدید شد و باعث تعجب کاربران شد.

به تازگی تصویری از ثریا قاسمی بازیگر دوست داشتنی با لباس محلی ایرانی منتشر شده است. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید از ثریا قاسمی همراه ما بمانید.

عکس جدید ثریا قاسمی با لباس گیلانی

  • جدید ترین عکس ثریا قاسمی

به گزارش منابع خبری:

ثریا قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی، در روز ۲۸ اذرماه سال ۱۳۱۹ متولد شد. نام واقعی اش مولود ملاقاسم است. در ادامه می‌توانید عکس ثریا قاسمی با لباس گیلانی را مشاهده کنید:

عکس جدید ثریا قاسمی با لباس گیلانی
عکس جدید ثریا قاسمی با لباس گیلانی

بیشتر بخوانید:

تصویر لو رفته از عروسی ثریا قاسمی [+عکس]

شباهت عجیب دختر ثریا قاسمی به خودش [+عکس]

عکس نوه ثریا قاسمی بازیگر معروف و پیشکسوت کشور

عکس نوه و پسر درشت هیکل ثریا قاسمی این روزها خبرساز شده است. تصویر پسر ثریا قاسمی و نوه‌اش به تازگی در فضای مجازی وایرال شده است. کاربران از دیدن نوه و پسر بدنساز ثریا قاسمی تعجب کردند.

به تازگی عکسی از پسر و نوه ثریا قاسمی منتشر شده که نشان میدهد نوه او در خارج از کشور به دنیا آمده است. نام پسر ثریا قاسمی بهروز است. ثریا قاسمی در سال ۱۳۱۹ در رشت متولد شد. وی دختر حمیده خیرآبادی بوده است. اوایل دهه ۱۳۴۰ با گویندگی رادیو کارش را به صورت حرفه‌ای شروع کرد و سپس به تئاتر رفت.

ثریا قاسمی در سال 1349 در 30 سالگی با رحیم برفراز ازدواج کرد. ثمره این زندگی یک دختر بنام بنفشه و دو پسر بنام بابک و بهروز است. نام اصلی وی مولود ملاقاسم است که به ثریا قاسمی معروف است

وی به عنوان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی در کشور فعالیت دارد. او نام هنرمند ملی را در اختتامیه هفدهمین جشنواره مراکز استانی صدا و سیما بدست آورد.

پسر و نوه ثریا قاسمی کیست؟

در زیر عکسی از خانواده ثریا قاسمی مشاهده می‌کنید.

 عکس نوه ثریا قاسمی

ثریا قاسمی می گوید:

به خاطر این که پدر و مادرم از هم طلاق گرفته بودند، هر ازگاهی در خانه پدرم و هر ازگاهی در خانه مادرم زندگی می کردم و همین تنهایی در یادگیری مدیریت وجودی به من کمک کرد.

طبق گفته ی ثریا قاسمی، برای داشتن ذهنی سالم و حافظه ای قوی باید ورزش کنید، از این رو در مصاحبه ای با یکی از رسانه این چنین گفت:

من هنوز ورزش می کنم و به همین خاطر حافظه ام را از دست نداده ام.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *