تماشای رایگان و دانلود قسمت جدید سریال عشق کوفی (قسمت 1 تا 4)

برای تماشای رایگان قسمت جدید سریال عشق کوفی (قسمت 1 تا قسمت 4) و اطلاع از زمان پخش و تکرار این سریال تلویزیونی به کارگردانی حسن آخوندپور همراه ما باشید.

تماشای رایگان قسمت جدید سریال عشق کوفی

سریال عشق کوفی با کارگردانی حسن آخوندپور جدیدترین سریال تلویزیونی مناسبتی می باشد که به مناسبت ماه محرم، امسال به نمایش بینندگان در می آید. این سریال قرار است عاشقانه‌ای زیبا از دل تاریخ به رنگ عاشورا را روایت کند.

داستان این سریال در سال ۶۱ هجری قمری اتفاق می‌افتد و در آن شاهد روایتی از عشق پسری کماندار به نام هلال از خاندان علوی و دختری نازپرورده به نام نائله از خاندان عثمانی هستیم که درگیر مسایل سیاسی و مذهبی دوران می‌شود. داستان در زمان ورود مسلم به کوفه و حوادث کربلا رخ می‌دهد.

سریال عشق کوفی جدیدترین سریال مناسبتی برای محرم 1402 می باشد که از تلویزیون به پخش عموم در ما آید. هرساله صدا و سیما با سریال های تاریخی و مناسبتی برنامه های متعددی را برای بینندگان تدارک می بیند.

سریال مختارنامه یکی از همین برنامه هاست که بازدید زیادی در میان عموم داشته و رضایت بینندگان را به خود جلب کرده بود. امسال نیز صدا و سیما با سریال عشق کوفی به استقبال بینندگان می آید.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال عشق کوفی + معرفی سریال

روز و ساعت پخش سریال عشق کوفی از شبکه 3

دانلود سریال عشق کوفی قسمت جدید

دانلود سریال عشق کوفی قسمت جدید
دانلود سریال عشق کوفی قسمت جدید

قسمت جدید هر پنجشنبه و جمعه منتشر می‌شود، بعد از انتشار فایل داخل لینک قرار خواهد گرفت

تماشای رایگان سریال عشق کوفی قسمت ۱

تماشای رایگان سریال عشق کوفی قسمت ۲

تماشای رایگان سریال عشق کوفی قسمت ۳

تماشای رایگان سریال عشق کوفی قسمت ۴

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *