دختر جوان عزت‌الله رمضانی‌ درگذشت [+علت مرگ]

به تازگی خبر درگذشت دختر جوان عزت‌الله رمضانی‌ تایید شد. در ادامه مطلب مرگ دختر عزت‌الله رمضانی‌ به علت مرگ دختر جوان عزت‌الله رمضانی‌ نیز می‌پردازیم.

سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن عرض تسلیت به عزت‌الله رمضانی‌فر، از درگذشت دختر این هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون خبر داد. علت درگذشت دختر عزت‌الله رمضانی‌ سانحه تصادف بوده است.

درگذشت دختر جوان عزت‌الله رمضانی‌

درگذشت دختر جوان عزت‌الله رمضانی‌
دختر عزت‌الله رمضانی‌

به گزارش روابط‌عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، صبح امروز – سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه – دخترِ عزت‌الله رمضانی‌فر بر اثر سانحه رانندگی در خارج از کشور درگذشت.

عزت‌الله رمضانی‌فر در سال 1323 در تهران به دنیا آمد. او کار تئاتر را در دوران تحصیل در مدارس تهران آغاز کرد و بعد از اتمام کلاس نهم، با قبولی در یک آزمون ورودی، در رشته بازیگری ادامه تحصیل داد و در عین حال، فعالیت در تئاتر را از سال 1340 در «اداره تئاتر» و تماشاخانه سنگلج و در کنار هنرمندانی چون حمید سمندریان، عباس جوانمرد، عزت‌الله انتظامی، علی نصیریان و پرویز فنی‌زاده ادامه داد.

مرگ دختر عزت‌الله رمضانی‌

او فعالیت در سینما را از سال ۱۳۴۸ با بازی در فیلم «گاو» به کارگردانی داریوش مهرجویی، آغاز کرده‌ است و اینک بیش از پنجاه سال می‌باشد که در زمینه بازیگری تئاتر و سینما فعالیت دارد. سال‌های فعالیت آقای رمضانی فر به دهه چهل و قبل از انقلاب برمیگردد.

او کارش را با ورود به عرصه تئاتر را در دوران دانش آموزی شروع کرده است. بعد از اتمام کلاس نهم، با قبولی در یک آزمون ورودی، در رشتهٔ بازیگری ادامه تحصیل داد و بازیگری را تحت آموزه های استاد حمید سمندریان بود و مهدی فروغ بیان آموخت.

بیشتر خوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *