همنواز

عکس: رونمایی ستاره معصومی از چهره طبیعی و بدون آرایش

به تازگی رونمایی ستاره معصومی از چهره طبیعی و بدون آرایش جنجال به پا کرد. در ادامه می‌توانید عکس چهره طبیعی ستاره معصومی را ببینید.

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی با انتشار تصویری در صفحه شخصی اینستاگرام‌اش از چهره بدون آرایش‌اش در یک باشگاه ورزشی رونمایی کرده است. در ادامه مطلب رونمایی ستاره معصومی از صورت بدون آرایش خود می‌توانید عکس بدون آرایش ستاره معصومی را ببینید.

رونمایی ستاره معصومی از چهره طبیعی و بدون آرایش

رونمایی ستاره معصومی از چهره طبیعی و بدون آرایش
ستاره معصومی بدون آرایش

ستاره معصومی یکی از چهره‌های مطرح فضای مجازی است که عمده شهرت اش را پس از ازدواج با مهدی قائدی کسب کرده است. البته ازدواج این زوج در سال 98 تا مدت‌ها یکی از جنجالی‌ترین خبرهای محافل ورزشی بود. چرا که اختلاف سنی 7 ساله بازیکن تیم استقلال با همسرش باعث تعجب اغلب هواداران او در آن مقطع شده بود.

اما اکنون مدتی است که همسر مهاجم تکنیکی استقلال از حاشیه‌های عجیب و پر سر و صدا فاصله گرفته و با وسواس بیشتری در فضای مجازی فعالیت می‌کند‌.

عکس چهره طبیعی ستاره معصومی

مهدی قائدی و همسرش در روز ۱۰ دی ۱۳۹۸ ازدواج کردند. عکسهای مراسم عقد این دو در همان ابتدا در بسیاری از رسانه های کشور پخش شد و خیلی ها معتقد بودند که مراسم آنها لاکچری برگزار شده. علاقه او به سگها در بیشتر تصاویر اینستاگرامی مشهود است. البته مهمترین موضوعی که در خصوص ستاره معصومی باید گفت ارتباط بسیار خوبی با مهدی قائدی بازیکن استقلال دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *