ببینید: پیوستن کیستوفر نولان به اعتصابات آمریکا [+عکس]

به تازگی پیوستن کیستوفر نولان به اعتصابات آمریکا جنجال به پا کرد. در ادامه مطلب اعتصاب کیستوفر نولان می‌توانید عکس اعتصاب کردن کیستوفر نولان را ببینید.

کریستوفر نولان (Christopher Nolan) کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده آمریکایی-بریتانیایی است. نولان به این شهره است که در بازار هالیوود، فیلم‌های شخصی و متفاوت خودش را می‌سازد. فیلم‌های او در سرتاسر جهان بیشتر از 4.7 میلیارد دلار فروخته‌ و در مجموع برای 34 جایزه اسکار نامزده شده بودند و 10 تا از این جایزه‌ها را برای خود کرده‌اند. فیلم‌های نولان عموما درباره موضوعاتی مرتبط با معرفت‌شناسی و متافیزیک هستند و به بررسی اخلاقیات انسان، ساختار زمان، ذات انعطاف‌پذیر حافظه و هویت شخصی می‌پردازند.

آثار او شامل ساختار روایی غیرمعمول، جلوه‌های ویژه کاربردی، منظرهای ماده‌گرایی و روابط مشابه بین زبان دیداری و ویژگی‌های روایت هستند. کریستوفر نولان در طول فعالیتش جوایز و افتخارات زیادی را کسب کرده است. در سال 2015 مجله تایم (Time) نولان را یکی از 100 انسان تاثیرگذار جهان نام‌گذاری کرد. در این مقاله با بیوگرافی کریستوفر نولان و فیلم‌های این کارگردان آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

پیوستن کیستوفر نولان به اعتصابات آمریکا

پیوستن کیستوفر نولان به اعتصابات آمریکا
حضور کیستوفر نولان در اعتصابات آمریکا

کریستفر و جاناتان  نولان (دوبرادر) از اعتصاب نویسندگان آمریکا حمایت کردند. آنها با پلاکاردهایی بیرون محوطه استودیوی پارامونت پیکچرز در حمایت از نویسندگان حضور یافتند. تاکنون بسیاری از برنامه‌های هفتگی تلویزیونی در آمریکا در پی اعتصاب نویسندگان متوقف شده است.

اعتصاب کیستوفر نولان

در ادامه می‌توانید عکس اعتصاب کردن کیستوفر نولان را ببینید:

پیوستن کیستوفر نولان به اعتصابات آمریکا
حضور کیستوفر نولان در اعتصابات آمریکا

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *