سوپرایز تولد شهین تسلیمی ؛ ایشالا 120 ساله بشم [+ویدیو]

شهین تسلیمی بازیگر پیشکسوت سوپرایز شد. این ویدیو در رسانه بازتاب زیادی داشت. در ادامه با تماشای سوپرایز تولد شهین تسلیمی همراه باشید.

به تازگی فیلمی در اینستاگرام منتشر شده که در آن شگفت زده شدن شهین تسلیمی در تولدش را نشان می‌دهد. تولد شهین تسلیمی و سوپرایز او جنجالی شده است. تعجب خانم بازیگر در روز تولدش بسیار دیدنی است. شما را به تماشای سوپرایز تولد شهین تسلیمی همراه ما باشید.

ویدیو : خیس شدن متین ستوده توسط حامد آهنگی

سوپرایز تولد شهین تسلیمی ؛ ایشالا 120 ساله بشم

آرزوی عجیب شهین تسلیمی در روز تولدش 

سوپرایز تولد شهین تسلیمی

به تازگی شهین تسلیمی سر صحنه فیلمبرداری توسط عوامل پشت صحنه سوپرایز می‌شود و حتی یادش نیست که اون روز تولدش بوده. شهین تسیلی هنگام فوت کردن شمع‌ها می‌گه ایشالا تولد 120 سالگیمو جشن بگیریم.

تمامی اعضای خانواده شهین تسلیمی در خارج از کشور هستند و حتی همسرش در استرالیا زندگی می‌کند اما او به شدت وطن پرست بوده و حاضر نیست ایران را به هیچ وجه ترک کند.

آرزوی عجیب شهین تسلیمی در روز تولدش

در زیر فیلمی از تولد شهین تسلیمی را مشاهده می‌کنید:

شهین تسلیمی در سال 1334 در خشکرود متولد شده و اصالتا ایرانی است. شهین تسلیمی در سنین جوانی تئاتر بازی می‌کرده است و او همچنین در رادیو هم تست صدا داده و قبول شده است اما به علت مخالفت خانواده هر دو را کنار گذاشت.

ویدیو : دعوای رضا یزدانی و رضا صادقی در برنامه آوای جادویی

الیزابت امینی شههین تسلیمی را برای بازی  سریالی به مهران مدیری معرفی کرده است و همین راه او را برای ورود به بازیگری باز کرد. وی با بازی در سریال «زن بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی مشهور شد و پس از آن در سریال‌های کمدی «چهارچرخ» و «خانه اجاره‌ای» بسیار خوش درخشید.

خانم تسلیمی بسیار روحیه شادی دارد وی این روحیه را مدیون مردم میداند و می گوید:

هر وقت کنار مردم باشم انرژی می گیرم دوست دارم با تمام وجود انرژی خود را با اطرافیانم تقسیم کنم . البته از ظاهر آدمها نمیشه راجبشون قضاوت کنیم . آدمها در تنهایی خلق و خویی دارند که در بین مردم بروز نمی دهند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *