ببینید: عکس ساعد سهیلی و همسرش در مشهد +[پاسخ جنجالی ساعد سهیلی به قیمت ملک در تهران]

عکس ساعد سهیلی و همسرش در مشهد داخل شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در پی داشته است.

به تازگی عکس ساعد سهیلی بازیگر ایرانی و همسرش در حرم امام رضا (ع) منتشر شده است. درا دامه مطلب با خبر ساعد سهیلی و همسرش در حرم امام رضا همراه ما بمانید.

عکس ساعد سهیلی و همسرش در مشهد

عکس جدید ساعد سهیلی و همسرش

به گزارش منابع خبری:

ساعد سهیلی فرزند سعید سهیلی کارگردان سینما است. او یک برادر به نام سینا  و دو خواهر به نام‌های سارا و صبا دارد. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس ساعد سهیلی را مشاهده کنید:

عکس ساعد سهیلی و همسرش در مشهد
عکس ساعد سهیلی و همسرش در مشهد

بیشتر بخوانید:

تماشا کنید: ویدئوی فتوکال ساعد سهیلی و مهتاب ثروتی برای فیلم شهرک

گریم ساعد سهیلی در نقش ریگی ؛ گریم متفاوت و کم نظیر ساعد سهیلی در فیلم جدیدش

//

پاسخ جنجالی ساعد سهیلی به قیمت ملک در تهران

به تازگی توییت ساعد سهیلی درباره قیمت ملک در تهران بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است. در ادامه همراه ما بمانید تا این توییت را مشاهده کنید. ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 30 بهمن 1366 در مشهد است. او دانشجوی انصرافی رشته گرافیک از دانشگاه آزاد می‌باشد.

پاسخ جنجالی ساعد سهیلی به قیمت ملک در تهران
توییت ساعد سهیلی درباره قیمت ملک در تهران

ساعد سهیلی در توییتی درباره قیمت ملک در تهران گفته است:

اس ام اس اومده ولنجک 150 متر، 2 پارکینگ فقط و فقط 18 میلیارد! یا نمیدونی 18 میلیارد چقدره یا معنی فقط و فقط رو نمیدونی

ساعد سهیلی فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است. نام مادر ایشان مهناز منتظمی است که فعالیت هنری ندارد، او دارای یک برادر به نام سینا با نام هنری «سینا مهراد» و دو خواهر با نام های صبا و سارا است که هر سه از بازیگر سینما و تئاتر هستند.

گریم ساعد سهیلی در نقش ریگی ؛ گریم متفاوت و کم نظیر ساعد سهیلی در فیلم جدیدش

سعید سهیلی متولد 1338 در خراسان، کارگردان است و فیلم های معروفی چون گشت ارشاد، چارچنگولی، کلاشینکف، شب برهنه و… از ساخته اوست. ساعد سهیلی چند سالی است که ازدواج کرده و متاهل است. او در سال 1391 وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند.

گلوریا هاردی از مادری شیرازی و پدری فرانسوی متولد و بزرگ شده پاریس و سوئد است. خانم هاردی اگرچه به راحتی فارسی حرف می‌زند، اما این زبان را پس از ازدواج فرا گرفته است. گلوریا هاردی متولد 11 بهمن دهه 60 در فرانسه، بازیگر و همسر ساعد سهیلی است.

او ملیتی ایرانی، فرانسوی دارد و فارغ‌التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی است. گلوریا هاردی پس از ازدواج در ایران به کلاس های بازیگر رفته و برای اولین بار در سریال کیمیا به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرد. ساعد سهیلی 6 سال از گلوریا هاردی کوچک دارند با این حال زندگی موفق و عاشقانه ای دارند.

عکس پاسخ ساعد سهیلی به قیمت ملک در تهران

پاسخ جنجالی ساعد سهیلی به قیمت ملک در تهران
عکس پاسخ ساعد سهیلی به قیمت ملک در تهران

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *