اجرای ترانه ترکی حامد مهدی خانی در مسابقه آوای جادویی [+بیوگرافی]

اجرای ترانه ترکی حامد مهدی خانی در مسابقه آوای جادویی با اجرای علی اوجی و دواری رضا صادقی، رضا یزدانی، محمد معتمدی و محمد اصفهانی را در ادامه ببینید.

اهنگ ترکی حامد مهدی خانی در آوای جادویی

حامد مهدی خانی شرکت‌کننده ترک و اهل ارومیه مسابقه آوای جادویی، در یکی از اجراهای خود آهنگی ترکی را بسیار زیبا اجرا می‌کند. ویدیوی اهنگ ترکی حامد مهدی خانی در آوای جادویی را در ادامه تماشا کنید.

آوای جادویی (به انگلیسی: Magical voice) یک مسابقه استعدادیابی در زمینه خوانندگی به تهیه کنندگی محمد طهرانی و اجرای علی اوجی است که از سال ۱۴۰۱ از شبکه نمایش خانگی فیلم نت به نمایش درآمد.

در آوای جادویی استعدادهای خوانندگی مرد در سراسر کشور ایران، از طریق فراخوان وارد مرحله راستی آزمایی شده و پس از اخذ رای مثبت مربی خود وارد مسابقه اصلی با سطح حرفه‌ای می‌شود. رضا صادقی، محمد اصفهانی، محمد معتمدی و رضا یزدانی داوران این مسابقه هستند.

توضیحات مسابقه موزیکال و استعدایابی آوای جادویی

زمان پخش سریال رئالیتی شو آوای جادویی از پلتفرم فیلم‌ نت

این مسابقه شباهت زیادی با مسابقه تلویزیونی صدا (the voice) دارد که در داخل کشور ایران ضبط شده‌است و افراد زیادی این برنامه را نسخه داخلی فارسی‌زبان صدای برتر می‌دانند. هر دو برنامه استعدادیابی خوانندگی صدای برتر (ام بی سی پرشیا) و آوای جادویی (فیلم نت) از فرمت کلی برنامه د ویس شبکه ان بی سی آمریکا استفاده کرده‌اند.

اما تفاوت‌های مختلفی با یکدیگر دارند که باعث می‌شود یکی کاملاً در فرمت اصلی قرار بگیرد و دیگری ترکیبی از ایده‌های مختلف باشد؛ برنامه آوای جادویی همان مسابقه ایست که فرمت متفاوتی با د ویس اصلی دارد.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی و بداهه خوانی حامد مهدی خانی

اجرای ترانه ترکی حامد مهدی خانی در مسابقه آوای جادویی


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *