توضیحات مسابقه موزیکال و استعدایابی آوای جادویی

امروز میخواهیم که توضیحات مسابقه موزیکال و استعدایابی آوای جادویی برای شما شرح دهیم که شامل روند اجرا و انتخاب شرکت کننده گان خواهد بود.

آوای جادویی یک رویداد و یک تریبون رسمی برای به تصویر کشیدن رقابتی سالم و معرفی استعدادهای خوانندگی کشور میباشد؛ اما صرفا یک برنامه‌ی تولیدی با رویکرد سرگرمی نیست؛ بلکه تلاش می‌کند با نمایش به اشتراک گذاشتن تجربیات بزرگان موسیقی کشور، تبادل نظرات کارشناسی و آموزش‌ها و تمرین‌های کاربردی لازم، علی‌رغم خلق لحظات متفاوت و جذاب برای بینندگان، روند رقابت شرکت کننده‌های مستعد را، هدفمندسازی نموده و قضاوت را در نهایت به مخاطبین واگذار نماید. در ادامه قرار است نحوه اجرا مسابقه موزیکال آوای جادویی را برای شما شرح دهیم.

توضیحات مسابقه موزیکال و استعدایابی آوای جادویی

سریال رئالیتی شو آوای جادویی یک برنامه استعدادیابی تخصصی موسیقی است که تیم داوران حرفه‌ای در سبک‌های مختلف موسیقی دارد. داوطلبان قرار است در چهار گروه تقسیم شوند و هر گروه مربی مخصوص خود را دارد. تهیه کنندگی این برنانه استعدادیابی ایرانی بر عهده محمد طهرانی بوده و علی اوجی مجری آوای جادویی خواهد بود.

4 داور یا مربی در آوای جادوی حضور دارند که هر کدام نماینده یک سبک از موسیقی محسوب می شوند و اینگونه شرکت کنندگان برای انتخاب مربیان دستشان بازتر خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تیزری از نحوه اجرا مسابقه موزیکال آوای جادویی را ببینید:

شرح مسابقه استعدادیابی آوای جادویی

سبک برنامه شبیه به مسابقه جهانی صدای برتر است و داوران در لحظه ورود، خواننده را نمی بینند و خواننده باید داوران را متقاعد کند که به سمت او برگرند تا او را برای تیم خود انتخاب نمایند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *