نظر داوران آوای جادویی درباره حامد مهدی‌خانی : از تو یه خواننده خوب راک در میاد!

نظر داوران آوای جادویی درباره حامد مهدی خانی و اجراهای بی‌نظیر او چه بود؟ آیا به نظر داوران، حامد مهدی خانی هنرمند اهل اورمیه، آینده‌ای دارد؟

در هر قسمت از مرحله ابتدایی «آوای جادویی»، شرکت‌کنندگان به اجرای قطعاتی از آثار چهره‌های مطرح کشور می‌پردازند و نفرات برگزیده می‌توانند داورانی را که آنرا انتخاب کرده‌اند را به عنوان استاد خود انتخاب کنند و به مراحل بعدی راه می‌یابند.

این مسابقه شباهت زیادی با مسابقه تلویزیونی صدا (the voice) دارد که در داخل کشور ایران ضبط شده‌است و افراد زیادی این برنامه را نسخه داخلی فارسی‌زبان صدای برتر می‌دانند. هر دو برنامه استعدادیابی خوانندگی صدای برتر (ام بی سی پرشیا) و آوای جادویی (فیلم نت) از فرمت کلی برنامه د ویس شبکه ان بی سی آمریکا استفاده کرده‌اند.

اجرای حامد مهدی خانی از دید داوران آوای جادویی
اجرای حامد مهدی خانی از دید داوران آوای جادویی

آوای جادویی (به انگلیسی: Magical voice) یک مسابقه استعدادیابی در زمینه خوانندگی به تهیه کنندگی محمد طهرانی و اجرای علی اوجی است که از سال ۱۴۰۱ از شبکه نمایش خانگی فیلم نت به نمایش درآمد.

در آوای جادویی استعدادهای خوانندگی مرد در سراسر کشور ایران، از طریق فراخوان وارد مرحله راستی آزمایی شده و پس از اخذ رای مثبت مربی خود وارد مسابقه اصلی با سطح حرفه‌ای می‌شود. رضا صادقی، محمد اصفهانی، محمد معتمدی و رضا یزدانی داوران این مسابقه هستند.

توضیحات مسابقه موزیکال و استعدایابی آوای جادویی

زمان پخش سریال رئالیتی شو آوای جادویی از پلتفرم فیلم‌ نت

نظر داوران آوای جادویی درباره حامد مهدی خانی

از نظر داوران مسابقه آوای جادویی، رضا صادقی، محمد معتمدی، رضا یزدانی و محمد اصفهانی، اجرای حامد مهدی خانی عالی بود و درباره آینده او گفتند:

از تو یه خواننده خوب راک در میاد!

اجرای حامد مهدی خانی از دید داوران آوای جادویی :


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *