بیوگرافی پیمان ادیداس ؛ بلاگر اینستاگرام معروف

در این مطلب به بیوگرافی پیمان ادیداس می‌پردازیم. در ادامه مطلب زندگینامه پیمان ادیداس همراه ما بمانید تا به علت فوت پیمان ادیداس نیز بپردازیم.

پیمان کوچکی ملقب به پیمان آدیداس متولد ۱۳ خرداد ۱۳۷۵ در همدان میباشد، او ۲۳ خرداد از دنیا رفت نام اصلی پیمان آدیداس، پیمان کوچکی بوده و اهل همدان می باشد. او اصالتا همدانی است و از ترک زبانان همدان می باشد او به تازگی به دلیل نامشخص و ناگهانی فوت شده است.

بیوگرافی پیمان ادیداس

علت فوت پیمان ادیداس

نام اصلی پیمان آدیداس، پیمان کوچکی اسا که همه او را در فضای مجازی و اینستاگرام با نام پیمان آدیداس می شناسند. زندگینامه پیمان آدیداس پر از تلاطم و پر فراز و نشیب است. او زندگی سختی داشته و مشقت های زیادی را تحمل کرد. پیمان ادیداس تا دوران ابتدایی در شهر کبودراهنک‌ همدان زندگی می گرد و سپس به همراه خانواده به ساوه نق مکان کرد و دوران راهنمایی را در ساوه گذراند. وضع مالی خانواده اش خوب نبود و دوران کودکی را با سختی و مشقت گذارند.

بیوگرافی پیمان ادیداس
بیوگرافی پیمان ادیداس

از همان بچگی کار میکرد و‌ کمک خرج مادرش بود بعد از راهنمایی از خانوداه جدا شد و به شهرک ولیعصر تهران رفت و در تهران مشغول به کار شد تا راهنمایی بیشتر نخواند و دوره دبیرستان را بیخیال شد و در نهایت تصمیم گرفت به سربازی برود او سال ۹۳ به سربازی اعزام شد به نیروی هوایی اصفهان برای دوره اموزشی منتقل شد و بعد به دزفول خوزستان رفت و ۲۹ ماه سرباز پمپ بنزین دزفول بود.

زندگینامه پیمان ادیداس

پس از پایان دوران سربازی به نظام اباد تهران برگشت و در شغل های زیادی مشغول به کار شد. او مدتی در قهوه خانه کار کرد و سپس و در شرکتی اشپز شد و انجا هم نماند و به تهران برگشت و در سی متری جی به زندگی ادامه داد . می گوید از کودکی خود هیچ لذتی نبرده چرا که از همان دوران مجبور بوده کار کند و کمک خرج خانواده باشد.

بیشتر بخوانید:


2 thoughts on “بیوگرافی پیمان ادیداس ؛ بلاگر اینستاگرام معروف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *