بیوگرافی بازیگران سریال ترکی معجزه صد ساله (Yüz Yıllık Mucize) [+زمان پخش]

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی معجزه صد ساله (Yüz Yıllık Mucize) را در ادامه بخوانید و از زمان پخش این سریال از شبکه جم مطلع شوید.

داستان سریال معجزه صد ساله جم تی وی روایت علی طاهر (اشرف/کمال) 130 ساله را به تصویر می‌کشد. علی طاهر (اشرف/کمال) برای زندگی خود تصمیمی جدید می‌گیرد و در مسیر تصمیمی که گرفته است با دختری به نام هاریکا با بازیگری ابرو شاهین آشنا می‌شود.

بعد از این برخورد و آشنایی صفحه‌ای جدید به زندگی هر دو زوج یعنی علی طاهر (اشرف/کمال) و هاریکا باز می‌شود. از بازیگران سریال معجزه صد ساله می‌توان به نجیپ ممیلی، مروه نور بنگی، بیرکان سوکللو، ابرو شاهین و جمره گوملی اشاره کرد. بیرکان که آخرین بار در سریال آپارتمان بی گناهان به ایفای نقش پرداخته بود و ابرو شاهین از سریال تاریخی و حماسی اسطوره، بازیگران اصلی این سریال هستند. بیوگرافی بازیگران معجزه 100 ساله را در ادامه بخوانید.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش معجزه صد ساله با دوبله فارسی از جم تی وی

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی معجزه صد ساله

بیرکان سوکللو (Birkan Sokullu)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی معجزه صد ساله
بازیگران سریال معجزه صد ساله

بیرکان سوکول‌لو (انگلیسی: Birkan Sokullu؛ زاده ۶ اکتبر ۱۹۸۵) بازیگر اصالتاً بوسنیایی اهل ترکیه است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به سعید و شورا، ظهور امپراطوری‌ها : عثمانی، و آپارتمان بی‌گناهان اشاره کرد. بازی او در سریال آپارتمان بی‌گناهان و ترانه زندگی، که در آن‌ها به ترتیب با “ازگی مولا، مروه دیزدار، فرح زینب عبدالله، آصلی گوربوز” و “بورجو اوزبرک” همبازی بود، جزء به یاد ماندنی‌ترین نقش‌های وی می‌باشند.

ابرو شاهین (Ebru Şahin)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی معجزه صد ساله
بیوگرافی بازیگران معجزه 100 ساله

ابرو شاهین (به ترکی استانبولی: Ebru Şahin، زاده ۱۸ می ۱۹۹۴ استانبول) بازیگر اهل ترکیه است. همسر او بسکتبالیست معروف ترکیه، جدی عثمان است. عروس استانبول، سیب ممنوعه و جنجگو از سریال‌های او می‌باشند، اما این بازیگر بعد از حضور در سریال هرجایی به شهرت رسید. آخرین حضور او در سریال تاریخی Destan (اسطوره یا حماسه) بود که مورد توجه مخاطب قرار گرفت.

جمره گوملی (Cemre Gümeli)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی معجزه صد ساله
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی معجزه صد ساله

جمره گوملی (انگلیسی: Cemre Gümeli؛ زاده ۲۴ سپتامبر ۱۹۹۳) بازیگر، مدل و رقاص اهل ترکیه است. انتقام شیرین، ثروت، دستم را رها نکن از سریال‌هایی هستند که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. سریال “آقای اشتباه” نیز یک سریال رمانتیک کمدی بود که جمره در آن نقش دنیز کوپاران را ایفا نمود.

نجیپ ممیلی (Necip Memili)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی معجزه صد ساله
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی معجزه صد ساله

نجیب ممیلی (ترکی استانبولی: Necip Memili‎؛ زاده ۲۷ مه ۱۹۸۰ در آدانا) هنرپیشه و کارگردان اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۰۵ میلادی تا به کنون مشغول به فعالیت بوده‌است. از فیلم‌های مهمی که او در ان نقش داشته می‌توان به دیلا خانم، ماه پیکر، ماه کامل، عمارت سراب و آرزوی عروسک پارچه‌ای اشاره کرد.

اما بیشتر شهرت او مربوط به سریال گودال در نقش جومالی کوچوالی است که در قسمت نخست از فصل دوم این سریال به جمع کادر بازیگران اصلی اضافه شد.‌ او در سریال اوچ کوروش یا سه سکه از قسمت ۲۰ در نقش کلیچ پسر بایراس بازی کرده است. سریال اراضی بی قانون و سریال آشفته (که با نام نسل سوم به صورت دوبله شده از ام بی سی پرشیا منتشر شد) نیز از دیگر سریال‌های ناموفق اوست.

بیشتر بخوانید:


One thought on “بیوگرافی بازیگران سریال ترکی معجزه صد ساله (Yüz Yıllık Mucize) [+زمان پخش]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *