بیوگرافی ویدا همسر پیمان ادیداس بلاگر مرحوم + [علت فوت ناگهانی او]

در این مطلب به بیوگرافی ویدا همسر پیمان ادیداس می‌پردازیم. در ادامه مطلب زندگینامه پیمان ادیداس همراه ما بمانید تا به علت فوت پیمان ادیداس نیز بپردازیم.

پیمان کوچکی ملقب به پیمان آدیداس متولد ۱۳ خرداد ۱۳۷۵ در همدان می‌باشد، او ۲۳ خرداد از دنیا رفت نام اصلی پیمان آدیداس، پیمان کوچکی بوده و اهل همدان می‌باشد. او اصالتا همدانی است و از ترک زبانان همدان می‌باشد. آدیداس با یک خواننده رپ به نام ویدا ازدواج کرده و همسرش را بانی موفقیت هایش می‌داند.

پیمان آدیداس به تازگی به دلیل نامشخص و ناگهانی فوت شده است. از سوی دوستان و رفقای نزدیکش در فضای مجازی اعلام شد که بر اثر ایست قلبی فوت شده است.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی پیمان ادیداس ؛ بلاگر اینستاگرام معروف

بیوگرافی ویدا همسر پیمان ادیداس

علت فوت پیمان ادیداس

بنا به گفته‌ها زندگی بسیار سخت و پر پیج و خمی داشت و مدتی زندگی لاتی داشته و در نهایت از دنیای رفاقت و لاتی خداحافظی کرد و تصمیم به زندگی جدید گرفت و در صفحات مجازی فعالیت کرد و شخصیت معروف شد و کاملا انسان هنرمندی است. جوان ناکام پیمان، چند سالی بود که ویدئو ها و کلیپ های طنز تلخ و گاهی غمگین را در فضای مجازی منتشر می کرد.

بیوگرافی ویدا همسر پیمان ادیداس
بیوگرافی ویدا همسر پیمان ادیداس

و از زمان فعالیت در اینستاگرام خیلی زود به چهره مشهور تبدیل شد. پیمان آدیداس بر اثر ایست قلبی درگذشت. درباره اینکه علت ایست قلبی چه بوده و آیا این پسر جوان به بیماری زمینه‌ای مبتلا بوده یا خیر اطلاعات زیادی در دست نیست و فقط از سوی دوستان و رفقای نزدیکش در فضای مجازی اعلام شده که بر اثر ایست قلبی فوت شده است.

زندگینامه پیمان ادیداس

پیمان ادیداس تا دوران ابتدایی در شهر کبودراهنک‌ همدان زندگی می گرد و سپس به همراه خانواده به ساوه نق مکان کرد و دوران راهنمایی را در ساوه گذراند. وضع مالی خانواده اش خوب نبود و دوران کودکی را با سختی و مشقت گذارند. از همان بچگی کار می‌کرد و‌ کمک خرج مادرش بود بعد از راهنمایی از خانوداه جدا شد و به شهرک ولیعصر تهران رفت و در تهران مشغول به کار شد.

ویدا همسر پیمان ادیداس موهاشو زد!


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *