امیر تتلو با غم جدایی از سحر کنار آمد! فیلم لو رفته از دوست دختر جدیدش

به تازگی ویدیویی از رونمایی امیر تتلو از عشق جدیدش در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را توسط کابران این فضا ایجاد کرده است.

رونمایی امیر تتلو از عشق جدیدش

اخیرا ویدیویی از عشق جدید تتلو در رسانه های مجازی منتشر شده است. گویا دوست دختر جدید امیر تتلو مثل خودش تتو های عجیب غریب بسیاری دارد. امیر تتلو با انتشار یک فیلم در اینستاگرام از دوست دختر جدیدش مسیحا رونمایی و خیانت به سحر قریشی را علنی کرد. مسیحا دوست دختر جدید تتلو همانند این خواننده ایرانی مقیم ترکیه چهره ای تاتو شده دارد.

مهران رجبی اینبار به تغییر جنسیت مازیار لرستانی طعنه زد! [+فیلم]

فیلم لو رفته از امیر تتلو و دوست دختر جدیدش کنار استخر

دیده شدن عشق امیر تتلو شایعه نبوده و در ادامه می‌توانید او را ببینید:


بعد از این خبر سوالی که ایجاد می شود این است که چرا هیچ عکس و تصویری از همسر تتلو در اینستا و فضای مجازی منتشر نشده است؟ در این رابطه یکی از پیج های طرفداری گفته بود همسر امیرحسین تتلو دختر یکی از افراد ثروتمند است و به درخواست ایشان هیچ تصویری از تتو و همسرش فعلاً منتشر نخواهد شد.

اینکه چقدر این ادعا درست است و اصلاً خبر ازدواج امیر حسین مقصودلو صحت دارد یا بازی است برای افزایش فالوور و سر زبان انداختن اسم تتلو باید کمی صبر کرد.

رونمایی امیر تتلو از عشق جدیدش
دیده شدن عشق امیر تتلو

دوست دختر قدیمی امیر تتلو

در ادامه می‌توانید ویدیویی از عشق قدیمی تتلو را ببینید:


عده ای هم معتقدند سورپرایز ویژه تتلو برای کنسرت اول فروردین همسرش خواهد بود و تتلو قصد دارد در این کنسرت که طبق وعده خودش کنسرتی در کلاس جهانی و مخصوص خانواده ها و بسیار مودبانه است همسرش را به طرفدارانش معرفی کند.

البته امیر حسین مقصودلو قبلاً هم گفته بود که می خواهم زن بگیرم و حتی برخی از طرفدارانش گزینه هایی رو هم مطرح کرده بودند که خیلی نباید جدی گرفت. یکی از این دختران «می می خانم» بود که یکی از نوازنده های اصلی بَند تتلو است و دیگری دختری است که در کنسرت شلوار سلطان را پایین کشید! البته بعید به نظر می رسد هیچ کدام از این دو نفر همسر تتلو باشند و باید منتظر ماند و دید سلطان کی از همسرش رونمایی می کند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *