انتقاد الیور استون از John Wick 4 ؛ تهوع‌آور فراتر از تصور

انتقاد الیور استون از John Wick 4 : کارگردان جی‌اف‌کی الیور استون John Wick 4 را تهوع‌آورخواند . در ادامه با مصاحبه الیور استون با ورایتی همراه فیگار بمانید.

الیور استون که با کارگردانی فیلم‌هایی چون جی‌اف‌کی، قاتلین بالفطره و  نیکسون شناخته می‌شود در مصاحبه جدید با ورایتی جان ویک4 را فراتر از تصور تهوع‌آور خوانده است.

انتقاد الیور استون از John Wick 4

کارگردان جی‌اف‌کی فیلم جان ویک را تهوع ‌آورمی‌داند

استون در رابطه با John Wick 4 می‌گوید:

جان ویک ۴ را در هواپیما دیدم. سروصدایش را بگو. به نظر من فیلم فراتر از تصور تهوع‌آور است. تهوع‌آور. نمی‌دانم مردم چه فکری می‌کنند. شاید وقتی بچه بودم «جی.آی. جو» را می‌دیدم. اما [کیانو ریوز] شاید سیصد یا چهارصد نفر را در این فیلم لعنتی می‌کشد. و به عنوان یک کهنه‌سرباز می‌توانم به شما بگویم که حتی یکی از آن‌ها قابل‌باور نیست. متوجه هستم که این یک فیلم است، اما بیشتر به بازی ویدیویی شبیه است تا فیلم. تماسش با واقعیت را از دست داده.

انتقاد الیور استون از John Wick 4
انتقاد الیور استون از John Wick 4

الیور استون از John Wick 4 انتقاد کرد

الیور استون در ادامه می‌گوید:

شاید مخاطب بازی ویدیویی را دوست دارد. اما من آن را کسالت‌آور دیدم. چند ماشین باید تصادف کند؟ چند بار بدلکاری لازم است؟ تفاوت «سریع و خشن» (Fast and Furious) با فیلم‌های دیگر چیست؟ فقط فیلمی از پس فیلمی دیگر است. چه شخصیت‌های ابرانسان مارول باشد چه «جان ویک»، تفاوتی نمی‌کند. قابل‌باور نیست.

نقد فیلم جان ویک 4 (John Wick 4) ؛ سمفونی خشونت

این چندگانه که به تازگی از فروش جهانی ۱ میلیارد دلاری عبور کرده است. با نقد خوبی هم مواجه شده است.

فیلم جدید جان ویک اساسا یک داستان ساده را روایت می‌کند. قهرمان خسته و زخمی این فرنچایز که از ضرورت مبارزه مداوم رنج می‌برد، اکنون بیش از هر چیز می‌خواهد صلح را بشناسد. بنابراین، تغییری در رابطه بین او و سایر شخصیت‌ها وجود دارد. وینستون (ایان مک شین) که در قسمت قبل به شدت با ویک مخالفت کرد، به نقش متحد و مشاور باز می‌گردد. از سوی دیگر دوستان قدیمی بابا یاگا، کین (دانی ین) و کوجی (هیرویوکی سانادا) نیز روی صحنه ظاهر می‌شوند که سرنوشت آنها را در دو طرف سنگر قرار داده است.

John Wick 4 بالاتر از حد معمول است. بهترین سکانس‌های اکشن این سری را دارد، کیانو ریوز مانند همیشه عالی است و شخصیت‌ها، موقعیت‌ها و مفاهیم جدیدی در آن وجود دارند.

حائز اهمیت است که در مصاحبه چند سال گذشته ریوز با مجله اوکی، در پاسخ به اینکه تا چه زمانی مایل است به بازی در نقش جان ویک ادامه دهد، می‌گوید:

تا وقتی که پاهایم توان حرکت داشته باشند. تا وقتی که مخاطبین بخواهند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *