تبلیغات جدید نیوشا ضیغمی از یک کلینیک زیبایی و واکنش به استفاده بیجا از نام او

به تازگی ویدیویی از تبلیغات جدید نیوشا ضیغمی از یک کلینیک زیبایی در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که حواشی بسیاری را داشته است.

به تازگی ویدیویی از حرف های جنجالی نیوشا ضیغمی در مورد حضور در تبلیغات کلینیک درمانی و زیبایی منتشر شده است که باعث ایجاد حواشی در رسانه ها شده است.

تبلیغات جدید نیوشا ضیغمی از یک کلینیک زیبایی

اظهارات نیوشا ضیغمی در مورد تبلیغ های کلینیک زیبایی

امروز نیوشا ضیغمی اظهاراتی را در مورد سوء استفاده از نامش برای تبلیغات رسانه های مجازی در حوضه کلینیک های زیبایی و درمانی در قالب ویدیو منتشر شده که بازخورد بسیاری را از سوی کابران داشت.

در ادامه می‌توانید حرف های جنجالی نیوشا ضیغمی در مورد حضور در تبلیغات کلینیک درمانی و زیبایی را ببینید:


تیپ خاص نیوشا ضیغمی

استایل نیوشا ضیغمی در محرم

به گزارش منابع خبری:

نیوشا ضیغمی تصویری از خود درحال پختن نذری امام حسین در محرم 1402 منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید عکس نیوشا ضیغمی درحال پختن نذری را مشاهده کنید:

تیپ خاص نیوشا ضیغمی
تیپ خاص نیوشا ضیغمی

اولین واکنش نیوشا ضیغمی به جدایی از همسرش

واکنش تند نیوشا ضیغمی به جدایی از همسرش

حدود یک سال است که کاربران شبکه های اجتماعی و گروهی از رسانه ها داخلی ادعا می کنند که نیوشا ضیغمی از همسرش جدا شده است. اما در طول این مدت نیوشا ضیغمی هیچ واکنشی به این ادعاها نشان نداده است. ولی به جای آن تمام تصاویر مشترک با همسرش را پاک کرده و در تصاویر جدید ردی از حلقه ازدواج مشهور هم نیست. علاوه بر این نیوشا ضیغمی با انتشار برخی یادداشت های مرموز نشان داده که تنها شده است.

اما در طول این مدت نیوشا ضیغمی هیچ واکنشی به این ادعاها نشان نداده که امروز ویدیویی در رابطه با این موضوع در رسانه ها پخش شده است. ولی به جای آن تمام تصاویر مشترک با همسرش را پاک کرده و در تصاویر جدید ردی از حلقه ازدواج مشهور هم نیست. علاوه بر این نیوشا ضیغمی با انتشار برخی یادداشت های مرموز نشان داده که تنها شده است.

اولین واکنش نیوشا ضیغمی به جدایی از همسرش
واکنش تند نیوشا ضیغمی به جدایی از همسرش

اظهارات نیوشا ضیغمی به جدایی از همسرش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از سخنان نیوشا ضیغمی درباره همسرش را ببینید:


نیوشا ضیغمی بازیگر ۴۲ ساله سینمای ایران است که از مدت‌ها پیش شایعاتی مبنی بر طلاق از همسرش در شبکه های اجتماعی و رسانه ها مطرح شده است. با آنکه خانم ضیغمی هرگز به‌طور رسمی این خبر را تایید نکرد اما پست ها و متن های اینستاگرامی‌اش تلویحا ادعاها درباره جدایی او از همسرش را تایید کرده‌اند. حضور چند‌ثانیه‌ای دختر نیوشا ضیغمی در لایو اینستاگرامی این بازیگر که اخیرا بیش از پیش مورد توجه رسانه هاست، مورد استقبال کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

اظهارات نیوشا ضیغمی در مورد تبلیغ های کلینیک زیبایی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص تبلیغات جدید نیوشا ضیغمی از یک کلینیک زیبایی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *