توئیت جنجالی شروین حاجی پور علیه ایرج طهماسب غوغا به پا کرد! +[عکس]

توئیت جنجالی شروین حاجی پور علیه ایرج طهماسب به تازگی منتشر شده است. چندی قبل شروین حاجی پور یک توئیت زد و الان در پاسخ همان توئیت جوابی داد که جنجالی شد!

در گزارشی که روز گذشته توسط سایت “سینما دیلی” منتشر شد، اعلام شد که نزدیک به چهار هزار توییت با هشتگ ایرج طهماسب در توییتر منتشر شده است که اکثریت آن‌ها در انتقاد از آقای مجری می‌باشند. در ادامه مطلب با خبر توئیت شروین حاجی پور ایرج طهماسب همراه ما بمانید.

توئیت جنجالی شروین حاجی پور علیه ایرج طهماسب

شروین حاجی پور توئیت ایرج طهماسب

به گزارش منابع خبری:

نام ایرج طهماسب شب گذشته به عنوان ترند دوم در توییتر فارسی نیز بالا آمده است. انتقادها نسبت به ایرج طهماسب زمانی شروع شده است که گروهی معتقدند او در قبال وقایع اخیر بی‌تفاوت بوده و بی‌توجه به این اتفاقات، ساخت فصل دوم سریال “مهمونی” را آغاز کرده است.

در مقابل، نویسندگان مطرحی مانند مهدی یزدانی‌خرم و خسرو نقیبی معتقدند که او هیچگاه از جامعه دور نبوده و چند دهه با عروسک‌های خود، حرف‌های جامعه را زده است. اما انتشار یک ویدیو از قسمت اول فصل دوم سریال “مهمونی” باعث افزایش انتقادات نسبت به ایرج طهماسب شده است.

توئیت جنجالی شروین حاجی پور علیه ایرج طهماسب
توئیت جنجالی شروین حاجی پور علیه ایرج طهماسب

توئیت شروین حاجی پور برای ایرج طهماسب

این ویدیو که برخی آن را به عنوان شوخی ناشایستی با دختران بازداشت شده تلقی کرده‌اند، هرچند گروه کمتری این ویدیو را به عنوان نوعی طنز سیاه می‌بینند و این نوع تفسیرها را نتیجه قدرت گرفتن “فرهنگ کنسل” در جامعه ایران می‌دانند. انتقادات به ایرج طهماسب محدود به کاربران شبکه‌های اجتماعی نمانده و نویسندگان سینمایی نیز درباره او موضع گرفته‌اند. نغمه دانش در نوشته خود اظهار داشته است:

“آقای طهماسب، سال قبل برای ما جهنم بود، برای شما ولی نه! آقای طهماسب، این شوخی زننده باعث اضطراب دستگیرشدگان، غیرانسانی‌ترین کاری بود که می‌توانستید بکنید. آقای طهماسب! همچنین بدانید که استفاده از اصطلاح “خواهرمو گرفتن” در معنای ازدواج کردن، از گفتمانی ضد زن نشأت می‌گیرد. مردها، زن‌ها را نمی‌گیرند، بلکه ازدواج یک تفاهم بین زن و مرد است.”

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص توئیت جنجالی شروین حاجی پور علیه ایرج طهماسب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *