ویدیو : گلایه های اشپیتیم آرفی بازیکن سابق پرسپولیس از مردم ایران +[خاطرات منشوری بازیکن پرسپولیس از استخر]

به تازگی ویدیویی از گلایه های اشپیتیم آرفی بازیکن سابق پرسپولیس از مردم ایران در رسانه های مجازی منتشر شده که بسیاری از کابران را تحت تاثیر قرار داد.

اخیرا ویدیویی از ناراحتی اشپیتیم آرفی از مردم ایرانی در رسانه ها منتشر شده که گویا او از سوی برخی از کابران فضای مجازی حرف هایی را شنیده که همچین واکنشی را در این ویدیو نشان داده است.

گلایه های اشپیتیم آرفی بازیکن سابق پرسپولیس از مردم ایران

حرف های اشپیتیم آرفی در مورد مردم ایران

امروز ویدیویی از اشپیتیم آرفی در رسانه ها ویرال شده که او درباره برخی از کابران ایرانی می گوید. او گفته که چرا کشور به این خوبی را باید رها کرد، قدر ایران رو بدونید. گویا برخی از کابران به او گفته اند که چرا در ایران ماندی برو اروپا بهتر است و او در جوابشان حرف های بسیار زیبایی را گفته است.

در ادامه می‌توانید ناراحتی اشپیتیم آرفی از مردم ایرانی را ببینید:

خاطرات منشوری بازیکن پرسپولیس از استخر ؛ منو میمالیدن

شوخی مثبت 18 با اشپیتیم آرفی

اشپیتیم آرفی برای یک گزارشگر از خاطرات منشوری اش در استخر ایران تعریف می‌کند. اشپیتیم می‌گوید:

اولین بازیم که تو ایران انجام دادیم برای ریکاوری رفتیم توی جکوزی. دیدم همه به صورت تیمی رفتیم توی جکوزی. همه شروع کردن فارسی حرف زدن. یهو دیدم یکی پامو زیر آب ماساژ می‌داد. توی آلمان مردا به هم دست نمیزنند.

توی آلمان توی جکوزی بهم نمی‌چسبیم. یکی دیگه توی جکوزی شونه هامو ماساژ میداد. بعد من خدادادو صدا کردم. گفتم آقا چرا منو می‌مالن تعجب کردم. خداداد گفت دارن بهت احترام می‌دارن می‌خواستن بهت لطف کنن. می‌خوان باهات دوست باشن. من گفتم توی جکوزی تنها باشم بهتره (باخنده)

اشپیتیم آرفی و خاطراتش استخری در ایران

در زیر ادامه ویدیوی خاطرات جنجال اشپتیم آرفی را مشاهده میکنید:

اشپیتیم آرفی در 13 اردیبهشت 1358 در یوگسلاوی متولد شد، او بازیگر است فارغ التحصیل مدرسه ورزشی کارل بوش ژیمناستیک در لودویگس هافن آلمان است، اشپتیم بعنوان بازیکن فوتبال به ایران آمد و حالا اینجا زندگی می کند و به بازیگری مشغول است. آرفی فوتبال حرفه ای خود را از سال 80 وقتی 22 ساله بود با تیم فوتبال MSV لودویگشافن استارت زد و تا سال 1387 در آلمان بعنوان پست مهاجم بازی کرد.

اشپیتیم آرفی در خرداد سال 87 بعنوان مهاجم به باشگاه پیام مشهد در لیگ دسته اول ایران اضافه شد و بعد از یک فصل به پرسپولیس آمد و دو سال در این تیم بازی کرد. هذف بعدی او تراکتور سازی تبریز یک فصل و سپس بازی در ابومسلم بود، او در سال 94 وقتی 36 ساله شد بدلیل تمایل نداشت تیمی برای جذوب وی از فوتبال انصراف داد.

حرف های اشپیتیم آرفی در مورد مردم ایران

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص گلایه های اشپیتیم آرفی بازیکن سابق پرسپولیس از مردم ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *