تصویر لو رفته از علی شادمان و خواهرش + شایعه رابطه او با پردیس احمدیه

آیا شایعه رابطه عاشقانه پردیس احمدیه و علی شادمان صحت دارد؟ چطور شد که شایعه رابطه علی شادمان و پردیس احمدیه در فضای مجازی منتشر شد؟

تصویر لو رفته از علی شادمان و خواهرش

تصویر لو رفته از علی شادمان و خواهرش
تصویر لو رفته از علی شادمان و خواهرش

رابطه عاشقانه پردیس احمدیه و علی شادمان

بارها از امین فردین ، خبرنگار ایرانی پرسیده شد که دوست دختر علی شادمان کیست؟ و یا دوست پسر پردیس احمدیه کیست؟ او در پاسخ به این سوال‌ که دوست پسر پردیس احمدیه کیست جواب داد:

آمار پردیس رو از علی شادمان از دوازده شب به بعد باید بگیرید.

به این ترتیب کنایه می‌زند که دوست دختر علی شادمان ، ساحل سریال پوست شیر یا همان پردیس احمدیه است.

رابطه علی شادمان و پردیس احمدیه
رابطه علی شادمان و پردیس احمدیه

علی شادمان

محمدعلی شادمان (زاده ۴ آذر ۱۳۷۵) بازیگر ایرانی است. اولین حضور او بر روی پرده سینما در ۱۰ سالگی و در درام میم مثل مادر (۱۳۸۵) بود که برایش برنده جایزه بهترین بازیگر کودک از جشنواره بین‌المللی فیلم رشد شد.

او در زمانی برای دوست‌داشتن (۱۳۸۶) ظاهر شد و نقش برجسته خود را در رویای سینما (۱۳۹۰) به دست آورد که در آن نقش یک بازیگر نوجوان مشتاق را ایفا می‌کند. شادمان برای بازی در مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری (۱۳۹۲) و کیمیا (۱۳۹۴) به شهرت گسترده‌تری دست یافت.

پردیس احمدیه

پردیس احمدیه (زاده ۸ تیر ۱۳۷۱) بازیگر ایرانی است. او از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد. او در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ برای بازی در لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت، و نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران شد.

برای بازی در تومان (۱۴۰۰) برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر زن از جشن حافظ شد. پردیس احمدیه با ایفای نقش ساحل در سریال جنایی پوست شیر به شهرت بیشتری دست یافت. از دیگر سریال‌های پخش خانگی که پردیس در آن‌ها حضور داشته، سریال نوبت لیلی و سریال آن‌ها است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *