همنواز

راهنمایی جنیفر لارنس برای درک فیلم‌های پیچیده

به تازگی راهنمایی جنیفر لارنس برای درک فیلم‌های پیچیده توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه به جزئیات نظر جنیفر لارنس برای درک فیلم‌های پیچیده می‌پردازیم.

فیلم «مادر!» (Mother) «دارن آرونوفسکی» یکی از بحث‌برانگیزترین فیلم‌های سال 2017 بود و مخاطبین یا به شدت از فیلم بیزاری جستند یا شیفته آن شدند. «جنیفر لارنس» بازیگر آن فیلم در آن زمان اعتراف کرده بود که معنای فیلم آرونوفسکی را کاملاً درک نمی‌کند. در ادامه همراه ما بمانید تا به دیدگاه جنیفر لارنس برای درک فیلم‌های پیچیده بپردازیم.

راهنمایی جنیفر لارنس برای درک فیلم‌های پیچیده

لارنس در مصاحبه جدیدی با «اندی کوئن» یک بار دیگر به این پرسش پاسخ داده است که از یک تا «خیلی گیج» چقدر فیلم «مادر» را درک کرده است:

«می‌خواهم راستش را به شما بگویم. خوب، من با کارگردان می‌خوابیدم یعنی به یادداشت‌های فیلمنامه دسترسی داشتم. بنابراین… پنج؟ یا چهار. اگر کسی نیاز به ترفند برای درک فیلم‌ها دارید، می‌دانید چه باید کرد.»

وقتی کوئن می‌گوید: «با کارگردان خوابید؟» لارنس به شوخی پاسخ می‌دهد: «بله!»

راهنمایی جنیفر لارنس برای درک فیلم‌های پیچیده
دیدگاه جنیفر لارنس برای درک فیلم‌های پیچیده

نظر جنیفر لارنس برای درک فیلم‌های پیچیده

فیلم «مادر!» در جشنواره ونیز بازخوردهای دوگانه‌ای دریافت کرد و در نهایت به امتیاز ۶۸ درصد «راتن تومیتوز» رسید. ساختار روایی غیرمرسوم فیلم و تکرارشونده و تصاویر زننده باعث شد بسیاری از مخاطبین و منتقدین این فیلم را چیزی جز یک شوخی ندانند. «مادر!» از سینماروها نمره بی‌سابقه F دریافت کرد و فروش آن به ۸ میلیون دلار نرسید.

آرونوفسکی و لارنس به فاصله کوتاهی پس از اکران «مادر!» از یکدیگر جدا شدند و فیلم نامزد «تشمک طلایی» بدترین بازیگر زن شد. لارنس در سال ۲۰۱۷ به «ورایتی» گفته بود که نقدهای منفی به رابطه‌اش با آرونوفسکی لطمه وارد کرده بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *