پشت پرده علت بیماری مدونا و بستری شدنش

روز گذشته، خبری مبنی بر بیماری مدونا در فضای مجازی به انتشار رسید که در ادامه، به پشت پرده علت بیماری مدونا و بستری شدنش خواهیم پرداخت.

به تازگی، حواشی و جنجال‌های زیادی، تحت عنوان کنسرت مدونا به انتشار رسید که در ادامه مطلب، به دلیل لغو کنسرت مدونا و علت بستری شدن مدونا خواهیم پرداخت. دلیل لغو شدن کنسرت مدوناو حال وخیم او یکی از اخبارهایی بود که اخبار هالیوود را تحت شعاع قرار داد.

علت بیماری مدونا و بستری شدنش

دلیل لغو کنسرت مدونا

مدونا، خواننده محبوب و موسیقی پاپ به بیمارستان منتقل شده است. به گفته مدیر برنامه‌های او مادونا به علت بیماری عفونت باکتریایی جدی مبتلا شده و چندین روز را در بخش مراقبت‌های ویژه گذرانده است که باعث شد کنسرت‌های او به تعویق بیافتند.

همچنین، مدیر برنامه‌های او گفت: وضعیت سلامت این خواننده رو به بهبود است.

این خواننده قرار بود که یک تور جهانی را در ۱۵ جولای در ونکوور آغاز کند و در دسامبر در آمستردام به پایان برساند.

علت بیماری مدونا و بستری شدنش
دلیل لغو شدن کنسرت مدونا حال وخیم او

دلیل لغو کنسرت مدونا

علت بیماری مدونا و بستری شدنش
علت بستری شدن مدونا

اوزیری نوشت:

روز شنبه ۲۴ ژوئن، مدونا به یک عفونت باکتریایی جدی مبتلا شد که منجر به بستری شدن چند روزه او در ICU شد. سلامتی او در حال بهبود است. اما با این حال هنوز تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد.

مدونا پس از لغو اجرای ۲۰۲۰ در لیسبون در اینستاگرام نوشت:

ببخشید مجبور شدم امشب را لغو کنم، اما باید به بدنم گوش دهم و استراحت کنم!

قرار بود شروع تور جهانی مدونا در ونکوور کانادا در ۱۵ژوئیه، بیش از دو هفته دیگر، آغاز شود و در ۳۰ ژانویه در مکزیکوسیتی به پایان برسد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *