دستمزد نجومی گلزار جهت اجرا در تلویزیون افشا شد + پشت پرده ازدواج ساختگی او

ماجرای ازدواج ساختگی گلزار و دستمزد نجومی گلزار جهت اجرا در تلویزیون چیست؟ به ادعای امین فردین این ازدواج و حواشی آن برنامه‌ای از پیش تعیین شده بوده است.

ماجرای ازدواج ساختگی گلزار و آیسان

ویدیویی از امین فردین که به ماجرای ازدواج ساختگی گلزار و آیسان می‌پردازد را در ادامه تماشا کنید. فردین معتقد است که باردار شدن آیسان و مراسم عقد آن‌ها، عدم نمایش چهره آیسان و … همه یک برنامه از پیش تعیین شده است.

ازدواج گلزار و ایسان نقشه ای برای کلاه گذاشتن سر مخاطب (فیلترشکن خود را روشن کنید)


دستمزد نجومی گلزار جهت اجرا در تلویزیون

افشای دستمزد نجومی گلزار جهت اجرا در تلویزیون ؛ تحلیل امین فردین:


بالا گرفتن دعوا و فحاشی گلزار به آیسان

امین فردین که ادعا کرده بود ازدواج گلزار نقشه از پیش تعیین شده و نوشته شده بود، تا مخاطبای گلزار دوباره بالا بره و بعد خبر طلاق او شایعه شد. علت چه بود؟ چرا عکس‌های آیسان اصلا منتشر نشده یود؟

از نظر فردین هیچ کاری در صدا و سیما بی دلیل نیست. آن‌ها نقشه داشتند که گلزار دوباره هوادار پیدا کند و پرحاشیه شود تا دوباره به صدا و سیما بازگردد. ابتدا که نقشه با حضور میلیونی هواداران (قلابی) در یک افتتاحیه آغاز شد. بعد ازدواج، طلاق و حالا که آیسان آقاخانی به نظر می‌آید حامله باشد، دعوا و بحث جدل بین گلزار و آیسان آقاخانی پیش آمد.

بالا گرفتن دعوا و فحاشی گلزار به آیسان
بالا گرفتن دعوا و فحاشی گلزار به آیسان

علت فحاشی و درگیری لفظی گلزار و آیسان چه بود؟ ویدئوی لو رفته از زندگی لاکچری متاهلی محمدرضا گلزار را ببینید و بعد از آن به خواشی ازدواج وی با آیسان آقاخانی خواهیم پرداخت:


یکی از کاربران نوشته:

چون گربه داره حتما لاکچری هست. 😂برید توی خیابون خیلی از این گربه ها زیباتر هست ثوابم داره ببرید نگه دارید لاکچری زندکی کنید.

گلزار و گربه اش
گلزار و گربه اش

فحاشی و درگیری لفظی گلزار و آیسان در دبی


به تازگی ویدئویی از صحبت های رضا گلزار در فضای مجازی وایرال شده است که در این ویدئو، او نظر رضا گلزار درباره منتقدان را بازگو می‌کند و حرف های رضا گلزار درباره کسانی که توهین می کنند بسیار جنجالی شده است.

پاسخ جالب رضا گلزار به توهین ها

محمدرضا گلزار، متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶، بازیگر و خواننده ایرانی است. این ویدئو از صحبت‌های او به تازگی در فضای مجازی وایرال شده است.

پاسخ جالب رضا گلزار به توهین ها
بالا گرفتن دعوا و فحاشی گلزار به آیسان

نظر رضا گلزار درباره منتقدان

در ادامه می‌توانید ویدئو صحبت های رضا گلزار را ببینید:


او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران ایرانی بود. وی یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است. محمدرضا گلزار در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ ازدواج خود را با آیسان آقاخانی (فعال در حوزه مدلینگ) علنی کرد.

گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (۱۳۹۴)، آینه بغل (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم (۱۳۹۸) حضور داشته‌است. او غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژه تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶) ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ایفای نقش کرده‌است.

گلزار فعالیت خود را در سال ۱۳۷۷ به‌ عنوان نوازنده گیتار در گروه موسیقی آریان آغاز کرد. او مدتی بعد فعالیت در زمینهٔ بازیگری را برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (۱۳۷۹) ساخته ایرج قادری تجربه کرد. اصلیت او آذربایجانی و متولد تهران است.

دستمزد نجومی گلزار جهت اجرا در تلویزیون
دستمزد نجومی گلزار جهت اجرا در تلویزیون

او به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته‌ است. وی در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد. او تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به‌ عنوان گیتار نواز با گروه آریان آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

دیدگاه شما نسبت به دستمزد نجومی گلزار جهت اجرا در تلویزیون چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *