تبریک مهراب قاسم خانی به ازدواج زینب موسوی امپراطور کوزکو

واکنش مهراب قاسم خانی به ازدواج زینب موسوی در شبکه‌های اجتماعی و مجازی وایرال شده است. همچنین نظر هواداران را به خود جلب کرده است.

زینب موسوی یا امپراطور کوزکو که با حواشی بسیاری در این یکسال رو‌به‌رو بود، به تازگی خبری مبنی بر ازدواج امپراطور کوزکو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. کلیپ عاشقانه از مراسم عقد و ازدواج زینب موسوی (امپراطور کوزکو) فیلم وایرال شده این روزها بود. مهراب قاسم خانی به مراسم نامزدی زینب موسوی واکنش نشان داد ، او نوشت:

دخترمون رو فرستادیم خونه بخت

واکنش مهراب قاسم خانی به ازدواج زینب موسوی

تبریک مهراب قاسم خانی به زینب موسوی

تبریک مهراب قاسم خانی به زینب موسوی : برای اولین بار خیلی هم خانم و مودب بود!

زینب موسوی کمدین در خندوانه و اینفلوئنسر طناز در فضای مجازی، با یک ایرانی مقیم آلمان ازدواج کرد و باعث شد باری دیگر بر سر زبان‌ها بیافتد.

واکنش مهراب قاسم خانی به متاهل شدن زینب موسوی
واکنش مهراب قاسم خانی به متاهل شدن زینب موسوی

واکنش مهراب قاسم خانی به متاهل شدن زینب موسوی

سیده زینب موسوی متولد ۸ اسفند ۱۳۶۸ که بیشتر با نام زینب موسوی شناخته می‌شود. کمدین اهل قم و خالق شخصیت امپراتور کوزکو می‌باشد. این شخصیت زنی است که با چادر در خانه‌اش در قم در اینستاگرام و تلگرام ویدئوهایی طنزآلود به گویش قمی منتشر می‌کند که مخاطبش بر حسب مسایل روز متغیر است.

از دست ندهید: اولین ویدئوی لو رفته از مراسم عقد و ازدواج زینب موسوی (امپراطور کوزکو) + تصاویری از مراسم ازدواج امپراتور کوزکو

اجراهای زینب موسوی در برنامه خنداننده شو مورد توجه قرار گرفت و حاشیه‌هایی برای او برانگیخت. او در مصاحبه با روزنامه گاردین گفت که پس از حضور در برنامه خنداننده شو به اسیدپاشی و زیرگرفته شدن با ماشین تهدید شده‌است، اما قصد دارد به کارش ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *