ناراحتی دنیا جهانبخت از بهرام افشاری ؛ لایو جنجالی دنیا جهانبخت راجع به بهرام افشاری [+فیلم]

اخیراً دنیا جهانبخت ویدیویی از خودش منتشر کرده است که از بازیگر سریال پایتخت می‌گوید. با ماجرای ناراحتی دنیا جهانبخت از بهرام افشاری همراه فیگار باشید.

اینفلوئنسر پرحاسیه‌ دنیا جهانبخت در لایو اینستاگرامی خود ماجرای بلاک بهرام افشاری را بازگو می‌کند. این چهره با ادعای اینکه چرا همه از من بدشون میاد؟ با نظر بسیاری از کاربران رویه‌رو شد. دنیا جهانبخت که با حاشیه‌ ایجاد کردن برای خودش از رابطه‌اش با مهرداد جم و بچه دار شدنش تا ماجرای رابطه‌اش با پادشاه عربستان، بیشتر شناخته می‌شود.

ناراحتی دنیا جهانبخت از بهرام افشاری

ناراحتی دنیا جهانبخت از بلاک کردن بهرام افشاری

دنیا جهانبخت یکی از شاخ های مجازی است که شهرت اش را مدیون عشق و خودکشی نمادین اش برای ساسی مانکن است. او بعدا با مافیای شرطبندی و تبلیغ سایت های قمار به ثروت هنگفتی رسید و بعد از دست به دست شدن در نهایت با مهراد جم ازدواج کرد.

ناراحتی دنیا جهانبخت از بهرام افشاری

فیلم ماجرای بلاک کردن دنیا جهانبخت توسط بهرام افشاری

دنیا جهانبخت در خصوص بلاک بهرام افشاری می‌گوید:

چند روز قبل وارد صفحه بهرام افشاری شدم چون سریال پایتخت رو خیلی دوست داشتم دیدم صفحه‌اش بالا نمیاد، متوجه شدم منو بلاک کرده! چرا منو بلاک کرده؟ من که کاری نکردم! چرا همه با من لج هستن؟

لایو جنجالی دنیا جهانبخت راجع به بهرام افشاری

دنیا جهانبخت متولد 30 آبان 1368 از سوپر شاخ‌های فضای مجازیست که زایمان او، به‌عنوان گرانترین زایمان ایران نام برده شده است!

ناراحتی دنیا جهانبخت از بهتاش فریبا

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *