عاشقانه‌های دنیا جهانبخت و تتلو حقیقت دارد؟ [+جزئیات]

شایعه امیر تتلو و دنیا جهانبخت در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته که در این نوشتار، ماجرای رابطه دنیا جهانبخت و تتلو پایان دهیم.

بسیاری از طرفداران دنیا جهانبخت با رل زدنش با مهراد جم خوشحال شدند. حالا برای چی کافیه کمی تامل کنید. اما بسیاری از میزان عمیق بودن رابطه تتلو و دنیا جهان بخت یا بگذارید اینطور بگوییم… از عمق دوست دختر شدن دنیا جهانبخت برای امیر تتلو اطلاعات کافی ندارند.

دنیا جهانبخت ، که اخیراً با منتشر کردن استوری در اینستاگرام خودش در رابطه با امیر تتلو شایعات را پایان داد، گفت که با این خواننده، در رابطه نیست. چندی پیش خبرهایی در رابطه با دنیا جهانبخت و تتلو در فضای مجازی پیچیده شده بود که این شاخ مجازی، به شایعه رابطه امیر تتلو و دنیا جهانبخت پایان داد.

بیشتر بخوانید:

امیر تتلو و از رهبر عذرخواهی کرد! [+عکس]

شایعه رابطه امیر تتلو و دنیا جهانبخت

  • ارتباط تتلو و دنیا جهانبخت
شایعه رابطه امیر تتلو و دنیا جهانبخت
شایعه رل زدن دنیا و تتلو

تتلو و دنیا جهانبخت، دو نفر از افرادی هستند که در فضای مجازی شایعات زیادی دارد و شایعات زیادی بر پایه‌ی این دو شخصیت می‌پیچد. حال که چندی از طلاق سحر قریشی و امیر تتلو می‌گذرد، دنیا جهانبخت استوری جدیدی را با آهنگ تتلو در اینستاگرام خود منتشر کرد و در پاسخ به سوال یکی از طرفدارانش مبنی بر اینکه بعدی تتلوعه گفت:

قبلی تتلو بود!

در ادامه می‌توانید استوری دنیا جهانبخت را مشاهده کنید:

شایعه رابطه امیر تتلو و دنیا جهانبخت
امیر تتلو با دنیا جهانبخت رل رد

دنیا جهانبخت، متولد 30 آبان سال 1368 در تهران است که کار اصلی او، جنجالی بودن در اینستاگرام است. او شهرت خود را با سوءاستفاده از هنرمندان به دست آورد و در حال حاضر، یکی ترند ترین افراد اینستاگرام ایران می‌باشد.

او فارغ‌التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد تهران است. او ابتدا از فتومدلینگ شروع کرد و سپس مدتی در ترکیه، و حالا در انگلستان زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *