پشت پرده بیماری حسین خانی‌ بیک ؛ ابتلای غم‌انگیز بازیگر معروف به بیماری الزایمر!

کوروش سلیمانی با انتشار عکسی، از دیدار با حسین خانی‌ بیک بازیگر پیشکسوت خبر داد. با پشت پرده بیماری حسین خانی‌ بیک همراه فیگار باشید.

حسین خانی‌ بیک بازیگر  سریال مختارنامه، نقش ایاس بن مضارب سردسته شرطه‌های کوفه را بازی کرد و همچنین در شب دهم ایفای نقش کرده است. خانی بیک کارهای ماندگاری را از خودش به جای گذاشت. کوروش سلیمانی بازیگر و کارگردان تئاتر با انتشار عکسی که همراه با نمایندگی از انجمن صنفی بازیگران سینما، فریبا کوثری، پژمان بازغی و کامبیز دیرباز، به دیدار حسین خانی نیک رفته بودند از بیماری او خبر داد.

پشت پرده بیماری حسین خانی‌ بیک

بیماری حسین خانی‌ بیک چیست ؟ 

کوروش سلیمانی با انتشار تصویری، از دیدار با حسین خانی‌بیک بازیگر پیشکسوت خبر داد و نوشت:

امروز عصر افتخار یافتیم که مهمان منزل پرمهرِ استاد حسین خانی بیک باشیم و به نمایندگی از انجمن صنفی بازیگران سینما، بنده همراه با عزیزان خانم فریبا کوثری، پژمان بازغی و کامبیز دیرباز به عیادت ایشان برویم. سودابه خانم همسر بزرگوار و دختران با محبت ایشان با مهربانی بسیار پذیرای ما شدند و بعد از اینکه جویای احوال شدیم، از روند‌ شکل گیری بیماری ایشان گفتند که از بعد از سریال «مختارنامه» و از سال۹۲ آغاز شد.

بیماری حسین خانی‌ بیک

بیماری الزایمر حسین خانی‌ بیک

سلیمانی فعالیت هنری خود در تئاتر و تلویزیون را از سال ۱۳۷۰ از شهر کرمانشاه شروع کرده و فعالیت خود در سینما را از سال ۱۳۷۸ با فیلم متولد ماه مهر آغاز کرد. او از سال‌های نخست فعالیت هنری خود، از اوایل دهه ۷۰ در ده‌ها نمایش، فیلم سینمایی، مجموعه تلویزیونی، تله تئاتر و فیلم تلویزیونی بازی کرده و تئاترهای متعددی را به عنوان کارگردان به صحنه آورده‌است.

کوروش سلیمانی در ادامه گفت:

سودابه خانم می گفتند نمی‌دانم چرا حسین که زندگی سالمی داشته، اهل کوه و ورزش بود و کتاب و شعر شاعران بسیاری را ازبر بوده و پیوسته غزل و تصنیف برای جمع می‌خوانده، باید چنین درگیر این بیماری شود.

علت بیماری حسین خانی‌ بیک

متاسفانه بیماری الزایمر حسین خانی‌ بیک، این داستان غم‌انگیز به مرور پیش رفته و ظاهرا بعد از کرونای ایشان شدت یافته است. اینک این بیماری خاموش سبب دوری حسین خانی بیک از فعالیت بازیگری شده و در این مدت آنرا خانه‌نشین کرده است.

پشت پرده بیماری حسین خانی‌ بیک

حسین سلیمانی در خصوص بیماری الزایمر گفت:

کسانی که دارای عزیزانی با این بیماری هستند می‌دانند که آلزایمر بیماری بسیار سختی‌ست، برای بیمار از سویی و برای خانواده‌ی او از سوی دیگرخود بیماری به کنار، دیدن پهلوانِ هنرمندی چون حسین خانی بیک در این شرایط رنج مضاعفی برای خانواده‌ی محترم ایشان است که آرزو کردیم خدا به ایشان توانایی بیشتر و بیشتر برای پرستاری از ایشان که عاشقانه به این امر مشغول هستند، ببخشاید.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


One thought on “پشت پرده بیماری حسین خانی‌ بیک ؛ ابتلای غم‌انگیز بازیگر معروف به بیماری الزایمر!

  1. با سلام
    خبر بیماری استاد حسین خانی بیک همه را بشدت متاثر کرد. متاسفانه اگر قبل از رسیدن بیماری به این مرحله به موقع به فکر مریضی هنرمندان و بازیگران و پیشکسوتانمان باشیم، وضعیت این سرمایه های هنری به اینجا نخواهد کشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *