ویدیو : صحبت های جنجالی وحید شمسایی در ویژه برنامه محرم

به تازگی ویدیویی از صحبت های جنجالی وحید شمسایی در ویژه برنامه محرم در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران ایجاد کرده است.

امروز ویدیویی از حرف های وحید شمساییدر ویژه برنامه محرم در رسانه های مجازی پخش شده که توجه بسیاری از کابران را جلب کرده است.

صحبت های جنجالی وحید شمسایی در ویژه برنامه محرم

گفتگو جنجالی وحید شمسایی در ویژه برنامه محرم

امروز ویدیویی از وحید شمسایی از ویژه برنامه ماه محرم پخش شده که حواشی بسیاری داشته است. همچنین به نقل از پایگاه خبری فوتسال، اعلام زمان برگزاری جام ملت های آسیا و قرار گرفتن این تاریخ در خارج از روزهای فیفا باعث شده تا این بحث که تیم ملی فرصت استفاده از لژیونرها را ندارد حسابی داغ شود. اتفاقی که حتی با شایعاتی مبنی بر احتمال استفاده از بازیکنان قدیمی توسط وحید شمسایی همراه شد.

صحبت های جنجالی وحید شمسایی در ویژه برنامه محرم
سخنان وحید شمسایی در ویژه برنامه محرم

حرف های وحید شماسایی در ویژه برنامه محرم

در ادامه می‌توانید ویدیویی از سخنان وحید شماسایی در ویژه برنامه محرم را ببینید:

وحید شمسایی متولد 30 شهریور 1354 در تهران، بازیکن فوتسال است و تحصیل کرده مقطع کارشناسی می باشد که ورزش را با فوتبال آغاز کرد سپس به فوتسال تغییر مسیر داد و سال‌ها آقای گل فوتسال جهان بود و حالا نفر دوم است. او با 180 سانتی متر قد و 79 کیلوگرم وزن حالا سرمربیگری می کند.

در ماه های اخیر اکثر کارشناسان از روند جوانگرایی وحید شمسایی انتقاد کرده و معتقدند با این اتفاق شمار زیادی از بازیکنان شایسته بیرون مانده اند.روندی که منجر به ناکامی ایران در کسب عنوان قهرمانی آسیا هم شد.

گفتگو جنجالی وحید شمسایی در ویژه برنامه محرم

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *