ضرغامی از هنگامه قاضیانی در برنامه تلویزیونی دفاع کرد! [+ویدیو]

چندی پیش، ویدئویی مبنی بر دفاع ضرغامی از هنگامه قاضیانی در یک مصاحبه به انتشار رسید که بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

ضرغامی، که اخیراً در برنامه مهلا حضور پیدا کرد و مصاحبه‌ای داشت، پس از صخبت درباره ممنوعیت پخش آثار شجریان از تلویزیون که در زمان ریاست او بر صداوسیما رخ داد، توضیحیتای ارائه داد و پس از آن، از هنگامه قاضیانی دفاع کرد.

عکس : پشت پرده واکنش تند هنگامه قاضیانی به صحبت های ضرغامی

دفاع ضرغامی از هنگامه قاضیانی

اظهارات ضرغامی برای هنگامه قاضیانی

ضرغامی، در رابطه با هنگامه قاضیانی در برنامه مهلا که شب گذشته در آن حضور یافت، گفت:

او (هنگامه قاضیانی) با بسیاری از متهمان متفاوت بوده است. من در تلویزیون از او تجلیل کردم و سخنان‌ او در مراسم دریافت سیمرغ فجر متعهدانه بود. آن رفتار خاص کاملاً عکس‌العملی بود.

همچنین او در رابطه با دفاع تمام قد از این بازیگر سرشناس که اخیرا به دلیل اتفاقات یک ساله اخیر درگیر شده بود تأکید کرد که این اتاقات، تأثیری در فعالیتی در حوزه کاری خود ندارد.

دفاع ضرغامی درباره هنگامه قاضیانی
ضرغامی از هنگامه قاضیانی دفاع کرد

ضرغامی از هنگامه قاضیانی دفاع کرد

در ادامه می‌توانید ویدیوی روایت ضرغامی از دستگیری هنگامه قاضیانی را ببینید:


همچنین توضیحات نحوه بازداشت هنگامه قاضیانی، به علت کشف حجاب از زبان ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی که شب گذشته وایرال شد، حواشی و بازتاب‌های متفاوتی را برای خودش کسب کرد. همچنین ضرغامی درباره اتفاقات و رویدادهای اخیر گفت:

امر به معروف و نهی از منکر از جنس ارتباط می‌باشد. ارتباط موفق به معنی این است که گیرنده، پیام فرستنده را دریافت کند و بتواند موجب تغییر رفتار او بشود. بسیاری از اقدامات ما نه توسط گیرنده دریافت می‌شود و نه موجب تغییر رفتار او می‌شود.

ویدیوی روایت ضرغامی از دستگیری هنگامه قاضیانی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص دفاع ضرغامی از هنگامه قاضیانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *