ویدیو : کوهنوردی مهناز شیرازی با استایل جنجالی اش حاشیه ساز شد ! [گلایه های مهناز شیرازی از صدا و سیما]

به تازگی ویدیویی ازکوهنوردی مهناز شیرازی با استایل جنجالی اش در رسانه ها منتشر شده که بسیار حاشیه ساز شد. گویا او به ورزش کوهنوردی علاقه دارد.

اخیرا ویدیویی از استایل عجیب مهناز شیرازی در کوهنوردی در شبکه مجازی اینستاگرام منتشر شده که حواشی بسیاری را برایش داشته است. گویا او برای به دست آوردن آرامش به ورزش کوه نوردی روی آورده است.

کوهنوردی مهناز شیرازی با استایل جنجالی

کوه پیمایی مهناز شیرازی با تیپ عجیب

مهناز شیرازی که با تغییر چهره‌اش حواشی بسیاری را در رسانه ها ایجاد کرد. امروز ویدیویی از خودش در رسانه ها منتشر کرده که در مورد ارتبازش با خدا بر روی دامنه کوه حرف هایی را گفته است. گویا او به حرفه کوهنوردی بسیار علاقه‌مند می‌باشد.

مهناز شیرازی در تاریخ 11 مرداد 1340 در شهر بروجرد به دنیا آمد. او به عنوان یک گوینده خبر شناخته می‌شود. مهناز شیرازی در سن 17 سالگی وارد صدا و سیما شده و به مدت سال‌ها در کنار قاسم افشار و فواد بابان خبرخوانی را بر عهده داشت.

اکنون پس از بازنشستگی، با سبک زندگی متفاوت خود را تجربه می‌کند. مهناز شیرازی فعالیت خود را به عنوان مدرس فن و بیان ادامه می‌دهد و همواره به هنرجویان خود تأکید می‌کند که از تقلید کردن از دیگران خودداری کنند.

در ادامه می‌توانید استایل عجیب مهناز شیرازی در کوهنوردی را ببینید:

گلایه مجری سابق خبر

گلایه های مهناز شیرازی مجری سابق خبر

مهناز شیرازی در خصوص داستان مفقود شدن برادرش اضافه می‌کند:

من حتی در مشخصاتم اینو قید نکرده بودم. به مرور زمان خود سازمان اینو متوجه شدند. ولی هیچ وقت به عنوان خانواده ایثارگر(چون برادر من جز شهدای بی مزار هستند)، من واقعا یکی از گلگی‌های بزرگی که از صدا و سیما از معاونت سیاسی دارم هیچ وقت از من، من که هیچ از پدر و مادر من، منی که هر شب جلوی دوربین بودم خبر جنگ و شادی میخوندم هیچ موقع از خانواده من تجلیل نکردند

گلایه مجری سابق خبر

فیلم گلایه مهناز شیرازی گوینده  سابق خبر از صدا و سیما

او اضافه می‌کند:

هیچ موقع خانواده من رو به عنوان خانواده شهید، مفقود مورد تمجید قرار ندادند با اینکه اطلاع داشتند. این یکی از دلشکستی‌های من از این سازمان عریض و طویل، چرا؟ نمیدونم! نمیدونم اگه منو دوست نداشتند، منو دوست نداشتید اما  برادر من در سن 17 سالگی برای بقای شماها برای کشورش شهید شده، رفت جونشو گذاشت کف دوستش. چرا از پدر و مادر من تجلیل نکردید؟\

کوه پیمایی مهناز شیرازی با تیپ عجیب

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص کوهنوردی مهناز شیرازی با استایل جنجالی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *