نامزدی جاناتان اسکات و زویی دشنل ؛ جزئیات نامزدی آنها بعد از 4 سال رابطه!

این زوج، که از سال ۲۰۱۹ رابطه‌ای عاشقانه داشتند، این خبر را در اینستاگرام خود اعلام کردند. با جزئیات نامزدی جاناتان اسکات و زویی دشنل همراه باشید.

زویی دشنل و جاناتان اسکات پس از ۴ سال رابطه نامزد کردند ! این زوج، که از سال ۲۰۱۹ رابطه‌ای عاشقانه داشتند، روز دوشنبه این خبر هیجان انگیز را در اینستاگرام خود اعلام کردند. زویی دشنل یک سلفی از خودشان که با حلقه نامزدی الماس در دستشان است را منتشر کرد و نوشت:

“تا ابد از الان شروع میشه!!! 🥰♾️🥰”

نامزدی جاناتان اسکات و زویی دشنل

جاناتان اسکات و زویی دشنل نامزد کردند

در این عکس، زویی دشنل 43 ساله، با افتخار دستش را بالا گرفت و حلقه نامزدی خود را با سه سنگ رنگارنگ در طرح گل به نمایش گذاشت.

نامزدی جاناتان اسکات و زویی دشنل

جاناتان اسکات، ستاره ۴۵ ساله برنامه “برادران اسکات” و دوست دخترش زویی دشنل، بازیگر ۴۳ ساله، پس از ۴ سال رابطه، نامزدی خود را اعلام کردند. آنها در سفری به اسکاتلند بودند و با انتشار عکسی که در آن دو در کنار یکدیگر هستند و حلقه نامزدی الماس در دست زویی دیده می‌شود، خبر نامزدی را به اشتراک گذاشتند.

نامزدی زویی دشنل و جاناتان اسکات پس از ۴ سال رابطه

به گزارش پیپل، جاناتان اسکات 45 ساله، ستاره “Property Brothers”، در روز یکشنبه در طول تعطیلات خانوادگی خود در اسکاتلند از زویی دشنل خواستگاری کرد. دختر زویی دشنل، السی 8 ساله، و پسرش چارلی 6 ساله که از همسر سابقش جیکوب پچنیک متولد شده‌اند، هم در این لحظه ویژه حضور داشتند.

جزئیات نامزدی زویی دشنل و جاناتان اسکات

نامزدی جاناتان اسکات و زویی دشنل

جاناتان اسکات، ستاره “HGTV”، برای اولین بار در آگوست ۲۰۱۹، هنگامی که در حال فیلمبرداری قسمتی از برنامه “Carpool Karaoke” با جیمز کوردن و همراهی خواهر و برادرهای زویی دشنل، یعنی درو اسکات و امیلی دشنل بود، با زویی آشنا شد. در ماه بعد، فقط یک هفته پس از اعلام جدایی زویی از پچنیک، در حالی که دست در دست اسکات بودند، با هم دیده شدند. آنها در اکتبر ۲۰۱۹، زمانی که در حین پخش فیلم “Dancing with the Stars” بوسه‌ای با هم رد و بدل کردند، رابطه عاشقانه خود را تایید کردند.

نامزد کردن جاناتان اسکات و زویی دشنل

قبل از ازدواج زویی دشنل با پچنیک، او با بن گیبارد، خواننده گروه راک “Death Cab”، ازدواج کرده بود. این زوج در سال ۲۰۰۹ ازدواج کردند، اما سه سال بعد از هم جدا شدند. جاناتان اسکات قبلاً با کلسی اولی ازدواج کرده بود. عشق طوفانی آنها در سال ۲۰۰۷ آغاز شد و آنها چند ماه بعد ازدواج کردند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نامزدی جاناتان اسکات و زویی دشنل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *