بازیگران سریال عشق کوفی اگر کاراکترهای باربی بودند! شبیه‌سازی هوش مصنوعی

تصاویر جنجالی از شبیه سازی بازیگران عشق کوفی به کاراکترهای باربی را در ادامه ببینید. هوش مصنوعی چه کارها که با باربی بیچاره نکرد!

شبیه سازی بازیگران عشق کوفی به کاراکترهای باربی

سریال عشق کوفی با کارگردانی حسن آخوندپور جدیدترین سریال تلویزیونی مناسبتی می باشد که به مناسبت ماه محرم، امسال به نمایش بینندگان در می آید. این سریال قرار است عاشقانه‌ای زیبا از دل تاریخ به رنگ عاشورا را روایت کند.

داستان این سریال در سال ۶۱ هجری قمری اتفاق می‌افتد و در آن شاهد روایتی از عشق پسری کماندار به نام هلال از خاندان علوی و دختری نازپرورده به نام نائله از خاندان عثمانی هستیم که درگیر مسایل سیاسی و مذهبی دوران می‌شود. داستان در زمان ورود مسلم به کوفه و حوادث کربلا رخ می‌دهد.

بازیگران عشق کوفی اگر باربی بودند
بازیگران عشق کوفی اگر باربی بودند

در این سریال تاریخی، شبنم قربانی، سعید شریف، لعیا زنگنه، نادر سلیمانی، نادر فلاح، سوگل طهماسبی، مریم کاویانی، مهسا مهجور، محمد اشکان فر، مژگان اخلاقی، جمال الدین بیات، عمار تفتی، سید جواد هاشمی و ثریا قاسمی هنرنمایی میکنند. بازیگران عشق کوفی اگر باربی بودند به چه شکل می‌شدند؟ نسخه باربی بازیگران سریال عشق کوفی را در ادامه ببینید.

بیشتر بخوانید:

نسخه باربی بازیگران سریال عشق کوفی


سریال عشق کوفی جدید‌ترین اثر تولیدشده توسط مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج است. این فیلم به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *