صحنه های عاشقانه بچه مهمونی با بوته دختر گلفروش + ویدیو

در قسمت جدید مهمونی که به تازگی در این هفته پخش شد، صحنه های عاشقانه بوته و بچه در مهمونی اتفاق افتاد که در ادامه، ویدئوی معرفی این شخصیت را خواهیم دید.

در ویدئوی جدیدی که از قسمت 17 مجموعه مهمونی با تهیه کنندگی ایرج طهماسب به انتشار رسیده، که رونمایی کردن بچه از عشقش را خواهیم دید که تحت عنوان ویدیوی معرفی شخصیت جدید مهمونی فضای مجازی را ترکانده است. عشق جدید بچه مهمونی یک دختر گل فروش است.

صحنه های عاشقانه بوته و بچه در مهمونی

بچه مهمونی از عشقش رونمایی کرد

ایرج طهماسب، در قسمت 17 فصل دوم مجموعه محبوب مهمونی، یک سوپرایز ویژه برای طرفدارانش دارد. او در این قسمت از عروسک دختر گل‌فروش که در واقع عشق جدید شخصیت بچه است، رونمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

رونمایی بچه مهمونی از عشقش
رونمایی کردن بچه از عشقش

بچه از محبوب‌ترین شخصیت‌های عروسکی مجموعه مهمونی ساخته ایرج طهماسب است. او در چند قسمت گذشته، اعتراف کرد که با دختر گل‌فروشی حرف می‌زند و بسیار به او علاقه‌مند است. حتی در قسمتی که یکتا ناصر مهمان ایرج طهماسب بود بچه تعریف کرد که با دختر گل‌فروش در ریلیشن‌شیپ است.

عشق جدید بچه مهمونی

در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی شخصیت جدید مهمونی را ببینید:


این دو شخصیت، در این قسمت، به صورت علنی اعلام می‌کنند که با همدیگر رابطه دارند و در سوال اینکه ایرج طهماسب به این دختر گل‌فروش گفت ایشون را می‌شناسی، او جواب داد که دلخوشیمه. او در ادامه گفت:

من همه دار و ندارم، و همه‌ی دلخوشیم اینه.

بیشتر بخوانید:

مهمونی مجموعه نمایش خانگی ایرانی در ژانر گفتگو محور به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری ایرج طهماسب است که فصل اول آن از نوروز ۱۴۰۱ در رسانه شبکه خانگی نماوا پخش شد. همچنین فصل دوم این مجموعه از نوروز ۱۴۰۲ در پلفترم‌های نماوا و فیلیمو در حال پخش می‌باشد.

ای نیم وجبی ،چه عشقی میترکونه. بالاخره به حاجتش رسید. یکیم پیدا نمیشه اینقدر قشنگ قربون صدقه ما بره

ویدیوی اول


ویدیوی دوم


جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *