پشت پرده علت مرگ مارک مارگولیس ؛ ستاره سریال‌ Breaking Bad در گذشت

مارک مارگولیس، ستاره سریال‌های Breaking Bad و Better Call Saul در ۸۳ سالگی درگذشت. با پشت پرده علت مرگ مارک مارگولیس همراه فیگار باشید.

مارک مارگولیس بازیگر درگذشت . او که نقش هکتور سالامانکا را در سریال‌های «برکینگ بد» و «بهتر است با سائول تماس بگیرید» را به تصویر کشید، روز پنجشنبه در بیمارستان Mt. Sinai در شهر نیویورک در 83 سالگی درگذشت. پسرش مورگان مارگولیس این خبر را اعلام کرد.

علت مرگ مارک مارگولیس

درگذشت مارک مارگولیس بازیگر

مارگولیس به عنوان سلطان سابق مواد مخدر که همچنان بر فراز تجارت متماد آلبوکرکی از خانه سالمندان خود به پرواز در می‌آید، با تقریباً هیچ دیالوگی، اثری فراموش نشدنی در دنیای تلویزیون وینس گیلیگان بر جای گذاشت. در سال 2012 برای بازی در «بریکینگ بد» نامزد دریافت جایزه امی شد.

علت مرگ مارک مارگولیس

این بازیگر از یک بیماری کوتاه رنج می برد، پسرش مورگان مارگولیس، مدیر عامل شرکت بافندگی کارخانه سرگرمی،خبر فوت  مارک مارگولیس را به اشتراک گذاشت. این بازیگر کهنه کار، همسرش ژاکلین و پسرش مورگان را کنار بالین خود داشت.

او صدها نقش در سینما، تلویزیون و صحنه داشت که به دهه 1970 بازمی‌گردد، که بیشتر به خاطر نقش آفرینی آلبرتو «سایه» در فیلم Scarface شناخته شد.

مارک مارگولیس درگذشت

علت مرگ مارک مارگولیس

او در نقش هکتور«تیو» سالامانکا به مدت پنج فصل در سریال پیش درآمد به رهبری باب اودنکرک «بهتر است با سائول تماس بگیر» بازگشت، جایی که او داستانی غنی را به این شخصیت القا کرد.

مارگولیس که در سال 1939 در فیلادلفیا به دنیا آمد، در جوانی به نیویورک رفت تا بازیگری را دنبال کند. او با شروع به بازی در تئاتر، در برادوی نقش‌هایی چون «سزار کافر» را بازی کرد. او در بیش از 50 نمایش خارج از برادوی از جمله “عمو سام” و “گولم” ظاهر شد.

نقش اصلی او در فیلم کلاسیک برایان دی پالما «Scarface» بود که در آن مارگولیس نقش شرور و محافظ آلبرتو، با نام مستعار «سایه» را بازی می‌کرد. مارگولیس که از همکار دیرینه دارن آرنوفسکی بود، در فیلم‌های نوح، قو سیاه، کشتیگیر و پی نیز حضور داشت. او در طول پنج دهه بیش از 70 عنوان فیلم را به خود اختصاص داده است.

مارگولیس خارج از «برکینگ بد» و «بهتر با ساول تماس بگیر» نقش‌های تکراری در سریال‌های تلویزیونی از جمله «برابرکننده»، «اُز»، «پادشاهان» و «داستان ترسناک آمریکایی: پناهندگی» داشت و به عنوان مهمان در «کالیفرنیکیشن» بازی کرد. و «گاتهام»، «عبور از اردن» و «رابطه» از دیگر آثار باقیمانده از این ستاره است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص علت مرگ مارک مارگولیس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *