بهترین فیلم های فلورانس پیو تا سال 2023 ؛ بازیگر فیلم اوپنهایمر

فلورنس پیو، از مهم‌ترین بازیگران قرن 21 می‌باشد که فیلم‌های متعددی بازی کرده و در این نوشتار، نگاهی به بهترین فیلم های فلورانس پیو خواهیم انداخت.

از زنان کوچک، با حال خوب گرفته تا میدسومارِ پریشان، فلورانس پیو در یک دهه اخیر، طیف گسترده‌ای از فیلم‌های عالی ایفای نقش کرده که در این نوشتار، نگاهی به بهترین فیلم های Florence Pugh خواهیم انداخت.

از فیلم‌های دل‌انگیز Fighting with My Family گرفته تا فیلم عمیقاً نگران‌کننده Midsommar، فلورنس پیو نشان داده که این بازیگر، در طیف وسیعی از فیلم‌ها می‌تواند ایفای نقش کند. فلورانس پیو اولین بازیگری خود را در کنار میسی ویلیامز در فیلم سقوط در سال 2014 انجام داد و به سرعت به یکی از پرکارترین و مورد احترام‌ترین بازیگران نسل خود تبدیل شد و سینمای هالیوود، حالا مملو از فیلم های برتر فلورنس پیو می‌باشد.

همچنین هنرنمایی او در سریال محدود The Little Drummer Girl نامزدی جایزه BAFTA Rising Star را برایش به ارمغان آورد. او ابتدا با بازی در فیلم لیدی مکبث که جایزه فیلم مستقل بریتانیا را برای او به ارمغان آورد به شهرت رسید و از آن زمان در فیلم‌های مختلفی با ژانرها و سبک‌های متفاوت ظاهر شد تا اینکه در فیلم اوپنهایمر، برترین فیلم فلورنس پیو در 2023 نیز بازی کند.

بهترین فیلم های فلورانس پیو تا سال 2023

بازیگر فیلم اوپنهایمر

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های فلورانس پیو تا سال 2023 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های فلورانس پیو
بهترین فیلم های فلورانس پیو

پیو، در کارنامه نسبتاً کوتاه خود با دریافت جایزه شوپارد در جشنواره فیلم کن 2019 و نامزدی جایزه اسکار برای بازی در فیلم زنان کوچک جوایز زیادی دریافت کرد، به یکی از تأثیرگذارترین بازیگران نسل خود تبدیل شد. در ادامه، به معرفی خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های جهان بهمراه امتیاز IMDB تا سال 2023

The Falling

بهترین فیلم های فلورانس پیو تا سال 2023
بهترین فیلم های Florence Pugh

اگر طرفداران او می‌خواهند ببینند که فلورانس پیو چگونه حرفه بازیگری خود را آغاز کرد، The Falling بهترین انتخاب است. این درام روانشناختی در سال 1969 اتفاق می‌افتد و بر یک بیماری همه‌گیر مرموز تمرکز می‌کند که باعث شد دانش‌آموزان یکی از مدارس بریتانیا بیهوش شوند.

این فیلم همچنین فضای زیادی را به شخصیت‌های مختلف از جمله مهم‌ترین آنها لیدیا و ابی که با وجود اینکه افراد بسیار متفاوتی با هم دوست هستند، می‌دهد. هر دو بازیگر زن جوان بازی‌های ظریفی ارائه می‌دهند که استعدادهای بازیگری عظیم آنها را ثابت می‌کند. فیلم سرعت پایینی دارد؛ اما زمانی که بیننده بفهمد چه اتفاقی در حال رخ دادن است، علاقمند می‌شود تا بفهمد داستان چگونه به پایان خواهد رسید.

Lady Macbeth

بهترین فیلم های فلورانس پیو
فیلم های برتر فلورنس پیو

علیرغم آنچه عنوان نشان می‌دهد، لیدی مکبث، اقتباسی از درام معروف ویلیام شکسپیر نیست. در عوض، داستان بر زن جوانی به اسم کاترین، با هنرنمایی پیو تمرکز دارد که با الکساندر ازدواج می‌کند. الکساندر مردی است که شاید به سختی او را بشناسد.

الکساندر به زودی خانه را ترک می‌کند، در حالی که کاترین تنها می‌ماند و در نهایت یک مرد دیگر، با او رابطه صمیمی برقرار می‌کند. این فیلم مخاطب را به فکر نقشی که زنان در جامعه ایفا می‌کردند و اینکه چقدر برایشان مهم بود، نگاهی عمیق می‌اندازد. فلورانس پیو در نقش کاترین باهوش و پرشور می‌درخشد. اگرچه قهرمان او همیشه دلسوز نیست؛ اما تماشای سفر او جذاب است.

A Good Person

بهترین فیلم های فلورانس پیو
برترین فیلم فلورنس پیو در 2023

در فیلم A Good Person اثر زک براف، آلیسون با هنرنمایی پیو، زنی است که با اعتیاد به مواد مخدر دست و پنجه نرم می‌کند. او پس از اینکه اشتباه غم‌انگیزش در رانندگی منجر به مرگ خواهر و برادر شوهرش شد، به این مواد مخدر روی می‌آورد.

سفر رو به بهبودی آلیسون، خاطرات دردناکی را زنده می‌کند و او را با پدر با بازی مورگان فریمن و دختری با هنرنمایی سلست اوکانر افرادی که درگذشته‌اند رو در رو قرار می‌دهد. A Good Person گاهی اوقات به درون اتفاقات به شدت غم‌انگیز سرگردان می‌شود، اما اجرای پیو در مراحل مختلف اعتیاد و اجرای شگفت انگیز فریمن داستان را بالا نگه‌می‌دارد.

Don’t Worry Darling

بهترین فیلم های فلورانس پیو
برترین فیلم های فلورنس پیو

جنجال‌های Don’t Worry Darling، بر فیلم اولیویا وایلد قبل از اکران آن سایه انداخت و احتمالاً استقبال ملایم منتقدان از آن کمک کرد. این فیلم فلورانس پیو، و جک با بازی هری استایلز را دنبال می‌کند که برای کارهای جک به یک جامعه بسته نقل مکان می‌کنند؛ جایی که به نظر می‌رسد همه چیز برای رفع نیازهایشان کاملاً آراسته شده است.

با این حال، مشخص می‌شود که آن جامعه، جنبه شومی دارد. نظرات فیلم در مورد جامعه و مردانگی، ظریف تا سنگین، متغیر است؛ اما بازی Pugh به راحتی بهترین بخش فیلم می‌باشد. سوء ظن و ناراحتی آلیس تنش فیلم را افزایش می‌دهد و یک تجربه سینمایی فراموش نشدنی را ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های حقوقی به رهبری زنان

King Lear

بهترین فیلم های فلورانس پیو
بهترین فیلم های فلورانس پیو

فیلم لیدی مکبث شاید اقتباسی از شکسپیر نبود، اما فیلم تلویزیونی شاه لیر اینطور است. تماشای آن برای همه طرفداران بازیگران بریتانیایی الزامی است؛ زیرا بسیاری از نام‌های مشهور مانند آنتونی هاپکینز، اما تامپسون، جیم برادبنت، کریستوفر اکلستون، امیلی واتسون و دیگران در آن بازی می‌کنند. Pugh نقش کوچکترین دختر شاه لیر، کوردلیا را بازی ایفا می‌کند. لحظات بین کوردلیا و پدرش، به لطف استعداد هاپکینز و پیو، جزو بهترین صحنه‌های فیلم است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی و حماسی + [2023 و تمام دوران]

Little Women

بهترین فیلم های فلورانس پیو
بهترین فیلم های فلورانس پیو

رمان زنان کوچک یک رمان کلاسیک است که حتی مخاطب امروزی را نیز سرگرم می‌کند. این فیلم چندین بار در قالب فیلم اقتباس شده است، که اولین بار در سال 1933 اکران شد. اقتباس جدید او، به کارگردانی گرتا گرویگ، در میان برخی از بهترین نسخه‌ها قرار دارد.

داستان هوشمندانه فیلم، مخاطب را وادار می‌کند تا با چهار قهرمانی که همگی متفاوت هستند برخورد کنند. آن‌ها می‌خواهند زندگی خود را آنطور که می‌خواهند زندگی کنند. به لطف کارهایPugh ، Emma Watson، Saoirse Ronan و Eliza Scanlen، این فیلم برای هر کسی که به کمی الهام و خوش‌بینی در زندگی خود نیاز دارد، فیلم ایده آلی خواهد بود.

Fighting With My Family

بهترین فیلم های فلورانس پیو
بهترین فیلم های فلورانس پیو

این فیلم، بر اساس داستان زندگی واقعی کشتی‌گیر حرفه‌ای پیج، مبارزه با خانواده‌اش، و سفر او به WWE را روایت می‌کند. پیو در نقش پیج در کنار لنا هدی و نیک فراست در نقش والدینش و جک لودن در نقش برادرش بازی می کند. Fighting with My Family اولین کارگردانی بلند داستانی استیون مرچنت، یکی از خالقان The Office را رقم زد و همان تعادل خنده و طنز بلند و ضربات احساسی را برقرار کرد.

نکته دراماتیک این فیلم فلورانس پیو این است که برادر پیج بیشتر از او به کشتی متعهد است، اما او این فرصت را پیدا می‌کند که در حالی که او در خانه می‌ماند به WWE برود و بین آنها شکاف ایجاد کند.

Fighting With My Family یک فیلم ورزشی کم سابقه است. این یک داستان جهانی غم‌انگیز، به همراه پویایی خانواده را روایت می‌کند که برای طرفداران کشتی و غیرکشتی به طور یکسان جذاب است. دقیقاً مانند موارد راکی ​​و A League of their Own، بینندگان مجبور نیستند از ورزش برجسته در فیلم لذت ببرند تا در شخصیت‌ها و داستان‌های آنها غرق شوند. هر کس، چه کشتی گیر یا غیره، می‌تواند، تلاش پیج برای هماهنگی و تلاش‌های او برای ارتباط با برادرش آشنا شود.

Oppenheimer

بهترین فیلم های فلورانس پیو

دوازدهمین فیلم بلند کریستوفر نولان، اوپنهایمر، فیلمی بیوگرافی و حماسی درباره ساخت بمب اتمی توسط جی رابرت اوپنهایمر با هنرنمایی کیلین مورفی است. اوپنهایمر دارای گروهی از بازیگرانی است که نقش شخصیت‌های واقعی تاریخی را ایفا می‌کنند، از جمله پیو در نقش ژان تاتلاک، روانپزشکی که رابطه‌ای طولانی با اوپنهایمر داشت.

فیلم‌های فلورانس پیو عموماً بازیگر را در بیشتر زمان‌های نمایش روی پرده قرار می‌دهد، اما با چنین بازیگران بزرگ و داستانی دهه‌ای، پیو نقشی مکمل، و کمتری دارد. داستان تاتلاک برای قوس اوپنهایمر دلخراش و حیاتی است و پیو در صحنه‌های افسانه‌ای او مسحورکننده می‌باشد.

تمامی مقالات درباره فیلم اوپنهایمر

Midsommar

بهترین فیلم های فلورانس پیو
بهترین فیلم های فلورانس پیو

فیلم‌های فلورانس پیو، اغلب ترسناک نیستند، اما او بازی در نقش دنی آردور در داستان ترسناک عامیانه و نگران‌کننده آری آستر، میدسومار، جایگاهی را در کانون سینمای وحشت به دست آورد. این فیلم، در سبک مرد حصیری می‌باشد و گروهی از دانش‌آموزان را دنبال می‌کند که تعطیلات تابستانی خود را در یک روستایی در سوئد می‌گذرانند که معلوم می‌شود توسط فرقه‌ای قاتل و سادیستی اداره می‌شود.

میدسومار علیرغم جنبه‌های ترسناکش، یک فیلم برای فروپاشی روحی است. وحشیگری سازش ناپذیر، دیدگاه آستر برخی از منتقدان را بیگانه کرد، اما امتیاز 83 درصدی Rotten Tomatoes نشان می‌دهد که فضا و اجراها به اندازه کافی قوی بودند که بیشتر مخاطبان را به خود جلب کنند.

Midsommar همان ترکیبی از تصاویر ناراحت کننده و بازیگری با کالیبر اسکار را دارد که فیلم قبلی استر یعنی Heritary را بسیار عالی کرد. او مانند تمام فیلم‌های فلورانس پیو، اجرای مسحورکننده‌ای را به نمایش می‌گذارد. او این بار در نقش دنی، در پرتره‌ای دلخراش از اندوه قرار می‌گیرد.

در ابتدای فیلم، او تمام خانواده‌اش را در اثر یک تراژدی خشونت‌آمیز از دست می‌دهد و بقیه زمان پخش را در حالی سپری می‌کند که از آن ویرانی وصف ناپذیر سرگردان است و بینندگان را به ذهنیت آسیب‌دیده‌اش می‌کشاند. Midsommar مملو از جزئیات ترسناک است که می‌توان با تکرار مشاهده کرد و به تدریج به پایانی نمادین تبدیل می‌شود که به یکباره عمیق، هولناک و به‌طور شگفت‌انگیز خوشحال‌کننده است.

The Wonder

بهترین فیلم های فلورانس پیو
بهترین فیلم های فلورانس پیو

The Wonder، یک درام جذاب و روانشناختی از سرویس استریم نتفلیکس به کارگردانی سباستین للیو است. این فیلم، با رهبری فلورانس پیو در نقش الیزابت رایت، پرستار انگلیسی که در سال 1862 به دهکده‌ای روستایی ایرلند فرستاده شد است. او آنجاست تا در مورد زن جوانی تحقیق کند.

آن زن، می‌تواند به طور معجزه آسایی بدون غذا زنده بماند. مانند بسیاری از فیلم‌های فلورانس پیو، این فیلم طراحی تولید خیره‌کننده‌ای دارد که بینندگان را در فضای دوران ویکتوریا غرق می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد در خط داستانی اسرارآمیز غرق شوند. بازی خارق‌العاده Pugh یک فیلمنامه کمی توسعه نیافته را نجات می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های فلورانس پیو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

اولین فیلم فلورانس پیو در چه سالی بود و چه نام داشت؟

او در سال 2014، فیلم سقوط یا همان The Falling را بازی کرد که نخستین هنرنمایی او در سینما به شمار می‌رفت.

نام بهترین فیلم‌های فلورانس پیو در سال 2023 چیست؟

او در سال 2023، تاکنون با بازی در دو فیلم اوپنهایمر، و A Good Person، یکی از بهترین بازیگران زن 2023 می‌باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *