ویدیویی از بوسه ایمان پهلوی و برد شرمن جنجال برانگیز شد! + داماد رضا پهلوی کیست؟

چندی پیش، خبر ازدواج ایمان پهلوی در فضای رسانه به انتشار رسید که در ادامه این نوشتار، به پشت پرده ازدواج برد شرمن با ایمان پهلوی خواهیم پرداخت.

شب گذشته، تصویری از ازدواج ایمان پهلوی دختر ربع پهلوی با برد شرمن در فضای رسانه به انتشار رسید که بازتاب گسترده و فراوانی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

پشت پرده ازدواج برد شرمن با ایمان پهلوی

عکس لو رفته ایمان پهلوی با برد شرمن

پس از اینکه تصویری از ازدواج کردن برد شرمن، به همراه ایمان پهلوی منتشر شد، حواشی زیادی تحت عنوان‌های مختلف به انتشار رسید و بازتاب‌های فراوانی را نیز با خودش به همراه داشت. ایمان لعیا پهلوی، که به گفته‌ی برخی، دومین فرزند شاهزاده رضا و یاسمین می‌باشد، جمعه شب، مورخ سیزدهم مرداد ماه، طی مراسمی خصوصی با برد شرمن، نامزد کرد.

در طی این اتفاقی که افتاد، کاربری در فضای مجازی واکنش نشان داد و گفت:

مگر عذادار نبودید؟ چرا همه دارید ازدواج می‌کنید؟

عکس لو رفته ایمان پهلوی با برد شرمن

در ادامه می‌توانید تصویر حاشیه ساز برد شرمن و ایمان پهلوی را ببینید:

پشت پرده ازدواج برد شرمن با ایمان پهلوی
حواشی ازدواج برد شرمن و ایمان پهلوی

ایمان لعیا، متولد 21 شهریورماه سال 1372 در آمریکا می‌باشد. او از دانشگاه میشیگان آمریکا دو مدرک لیسانس هنر در گرایش‌های ارتباطات، و روانشانسی دریافت کرده و مدیر ارشد و همکار بازاریابی شبکه در شرکت امریکن اکسپرس است.

برد شرمن نیز مدرک مدیریت بازرگانی را از دانشگاه آریزونا آمریکا دریافت کرده و رئیس شرکت لوچی است که در زمینه اطلاعات و تکنولوژی فعالیت می‌کند.

خواهران پهلوی را ببینید:


حواشی ازدواج برد شرمن و ایمان پهلوی

فیلم بوسه ایمان پهلوی و برد شرمن را باهم ببینیم:


بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص پشت پرده ازدواج برد شرمن با ایمان پهلوی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


6 thoughts on “ویدیویی از بوسه ایمان پهلوی و برد شرمن جنجال برانگیز شد! + داماد رضا پهلوی کیست؟

  1. بدبخت چاهزاده نشست فکر کرد.پسرکه ندارم…آواره هم که هستیم…حداقل با خانواده آمریکایی وصلت کنیم‌ حامی داشته باشیم…..فرح بمیره که غم‌بچش نبینه😂😂..

  2. باسلام….. هموطنان نازنین در قدیم طلا را با گل و لای جلا می‌دادند……و همانطور که میدانید و می‌بینید این لجن پراکنی های چند ده ساله باعث درخشش بیشتر چهره ایران سازان شده و می‌شود به قول دوستمان سعدی:: شب پره گر وصل آفتاب نخواهد
    جلوه بازار آفتاب نکاهد…….

  3. باسلام…. نه اهل ناسزا هستم و نه طرفدار پادشاهی…… ولی شب و روز را می‌شناسم تقاضا دارم اگر از هموطنتان نظر خواهی می‌کنید ذره ای شرافت خبرنگاری در میان باشد که نظرات مخالف را یکی از ده نا نیز منتشر کنید….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *