فایل صوتی لو رفته سیما ثابت ؛ پشت پرده شایعات و حواشی مجری ایران اینترنشنال + بیوگرافی

زهرا شهرکی یا سیما ثابت یکی از خبرنگاران جنجالی و پرحاشیه جدا شده از شبکه ایران اینترنشنال بود. حال فایل صوتی لو رفته سیما ثابت بسیار خبرساز شده است.

جدا شدن سیما ثابت و سامان رسول پور از اینترنشنال خبری جنجالی بود که با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو بود. این دو خبرنگار که از ابتدا با یه موضع خاص شناخته می‌شدند، همواره در مظان اتهام قرار می‌گرفتند. با انتشار و لو رفتن فایل صوتی سیما ثابت سمت و سوی اتهام مانند مجری شبکه بی بی سی به ایشان بسیار پررنگ‌تر از گذشته است. افشای فایل صوتی سیما ثابت نشان می‌دهد که تفکراتش با صحبت‌های ایشان مغایرت دارد!

فایل صوتی لو رفته سیما ثابت

سیما ثابت مجری ایرانی الاصل شبکه‌های ماهواره‌ای ایران اینترنشنال است و سال هاست با رسانه‌های ضد جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی همکاری دارد. صدای لو رفته سیما ثابت بعد از جدا شدن این مجری از شبکه ایران اینترنشنال به همراه افشاگری درباره ماجرای پایان همکاری مجری اینترنشنال سامان رسول پور بسیار بحث برانگیز است! در ادامه می‌توانید فایل لو رفته صدای سیما ثابت را بشنوید.

بیوگرافی سیما ثابت مجری ایران اینترنشنال

فایل صوتی لو رفته سیما ثابت
صوت لو رفته نظر سیما ثابت درباره شبکه بی بی سی فارسی

سیما ثابت با نام شناسنامه ای زهرا شهرکی متولد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۵۸ در زاهدان استان سیستان و بلوچستان، روزنامه‌نگار و مجری شبکه ایران اینترنشنال است. او فارغ التحصیل لیسانس صنایغ غذایی از دانشگاه فردوسی مشهد، فوق لیسانس روابط بین الملل و دکترای علوم سیاسی با گرایش خاورمیانه از دانشگاه لندن است.

زهرا شهرکی مشهور به سیما ثابت در طایقه بزرگ شهرکی در سیستان به دنیا آمد و سال 1376 وقتی 18 ساله بود با قبولی در کنکور راهی شهر مشهد شد. بعد از دانشگاه بعنوان ناظر کنترل کیفی (QC) در یک کارخانه مواد غذایی مشغول بکار شد اما علاقه اش به عکاسی و خبر او را از حرفه اصلیش دور کرد. در سال 1384 که 26 ساله بود همکاری خود را با برنامه غذایی (WFP) سازمان ملل شروع کرد و بعنوان امداد رسان راهی اردوگاه های کشور افغانستان شد.

شایعات و حواشی مهاجرت و تغییر نام زهرا شهرکی

بیوگرافی زهرا شاکری یا سیما ثابت
صوت لو رفته سیما ثابت درباره جمهوری اسلامی

زهرا شهرکی با نام مستعار سیما ثابت از مجریان رسانه تروریستی اینترنشنال چهره‌ای است که اخیراً با حمایت‌های ویژه آل سعود بر سر زبان‌ها افتاده است. زهرا شهرکی در ابتدای ورود به انگلستان یک شرکت آشپزی به راه انداخت و با نام مستعار سیما ثابت با بی بی سی و شبکه سعودی ایران ایننرنشنال فعالیت رسانه ای خود را آغاز کرد. و در حال حاضر به عنوان به مجری در این شبکه مشغول فعالیت است.

او خبرنگار ارشد و مجری برنامه تحلیلی چشم انداز در تلویزیون ضد انقلاب ایران اینترنشنال است که از سال ۲۰۱۸ به این شبکه ضد انقلاب پیوسته و پیش از این اجرای بخش های خبری و برخی برنامه های ویژه را در شبکه ایران اینترنشنال به عهده داشته است.

سیما ثابت خبرنگار ارشد و مجری برنامه تحلیلی « چشم انداز با سیما ثابت» در تلویزیون ایران اینترنشنال است که از سال ۲۰۱۸ به این شبکه پیوسته و پیش از این اجرای بخش‌های خبری و برخی برنامه‌های ویژه را در این شبکه تلویزیونی بر عهده داشته‌ است.

فعالیت سیما ثابت در بی بی سی

فایل صوتی لو رفته سیما ثابت

در سال ۱۳۸۵ به رادیو بی‌بی‌سی فارسی پیوست و برای اجرای خبرها با این شبکه رادیویی همکاری کرد. اجرای برنامه چشم‌انداز بامدادی در رادیو بی‌بی‌سی فارسی از نمونه ای از اجرای این گوینده و مجری ایرانی الاصل در شبکه بی بی سی می‌باشد. حال فایل صوتی لو رفته سیما ثابت یکی از خبرهای جنجالی حول ایشان است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فایل صوتی لو رفته سیما ثابت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


3 thoughts on “فایل صوتی لو رفته سیما ثابت ؛ پشت پرده شایعات و حواشی مجری ایران اینترنشنال + بیوگرافی

    1. اینکه یه فرد انقدر دورو و دروغگو هستش که جلوی دوربین از نفرت کامل از جمهوری اسلامی بگه و در جمعهای خصوصی از جمهوری اسلامی کاملا حمایت بکنه کجاش میتونه الگو باشه؟!کسی که پارسال با پخش اخبار دروغ و نفرت پراکنی هیجانات دخترای مردم رو تحریک میکرد تا بیان تو خیابون و آسیب ببینن اما در خفا دنبال معاملاتش بود….این فرد به هیچ عنوان برای دختران فهیم ایرانی الگو نیست و نمیتونه باشه و تشت رسوایی اش هم از بام افتاده اما فکر کنم فقط برای مردهایی مثل تو میتونه از یه نظر دیگه الگو باشه!

  1. خانم سیما ثابت باعث ننگ طایفه شهرکی وملت سیستان وملت ایران هست من بعنوان یک ایرانی سیستانی ازداشتن همچین همشهری شرمزده وخجالت زده هستم خدا همه منافقین را لعنت کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *