دلیل محبوب ماندن فرانچایز The Conjuring از زبان کارگردان این مجموعه

مایکل چاوز، کارگردان The Nun II به تازگی درباره دلیل محبوب ماندن فرانچایز The Conjuring و علاقه‌مندی طرفداران و تماشاگران صحبت کرده است.

با نزدیک شدن به The Nun II، کارگردان مایکل چاوز به فرانچایز The Conjuring نگاهی می‌اندازد و درباره علت محبوب ماندن فرانچایز The Conjuring توضیح می‌دهد. دلیل محبوب بودن فرانچایز کانجورینگ به گفته کارگردان مایکل چاورز در مصاحبه اخیر او گوشزد شده و او توضیح داده که چرا معتقد است این فرانچایز پس از گذشت یک دهه از اولین فیلم، می‌تواند بین طرفداران طنین‌انداز شود.

دلیل محبوب ماندن فرانچایز The Conjuring

به گفته هالیوود ریپورتر، این فیلم‌ساز معتقد است که موفقیت بلندمدت این فیلم‌ها به این دلیل است که هر کدام هویت منحصر به فردی دارند که به آن اجازه می‌دهد از بقیه جدا شود. چاوز گفت:

این جالب است. به راحتی می‌توان فکر کرد که این یک نوع شستشو و تکرار است، اما ساختن فیلم مانند بزرگ کردن بچه‌هاست. هر کس شخصیت خود را دارد و آن‌ها تبدیل به شخص خود می‌شوند، و این در مورد فیلم‌ها بسیار صادق است. آن‌ها به طور طبیعی این کار را انجام می‌دهند.

دلیل محبوب بودن فرانچایز کانجورینگ به گفته کارگردان

کارگردان توضیح داد که لحن و انرژی متمایز هر فیلم به میزان تلاشی که برای ساخت انجام می‌شود کمک می‌کند، چیزی که او معتقد است روی پرده مشهود است. چاوز ادامه داد:

موارد دیگری که واقعاً آن‌ها را به کار می اندازد این است که انرژی روحانی زیادی در آن‌ها وجود دارد. شخصیت‌هایی هستند که شما واقعاً دوستشان دارید و همچنین حضور عنصر ایمان را حس می‌کنید. ایمان همیشه عنصری است که در این فیلم‌ها – و گاهی واضح‌تر از فیلم‌های دیگر – جریان دارد، اما ترکیبی از این سه چیز است که تثلیث مقدس جهان است.

دلیل محبوب ماندن فرانچایز The Conjuring
علت محبوب ماندن فرانچایز The Conjuring

دلیل کارگردان سری احضار برای محبوب ماندن این مجموعه

دلیل محبوب ماندن فرانچایز The Conjuring
دلیل کارگردان سری احضار برای محبوب ماندن این مجموعه

در حالی که The Nun II در دنیای The Conjuring می‌گذرد و بر شخصیت شرور بازگشته Valak تمرکز می‌کند، چاوز اعتراف کرد که طرفداران این فرنچایز ممکن است نیاز داشته باشند خود را برای دنباله‌ای آماده کنند که کمی تلخ‌تر از آنچه قبلاً به آن عادت کرده بودند، باشد. این فیلمساز اعتراف کرد که در تلاش برای دادن ترس به تماشاگران، فیلم آینده‌اش بسیار تاریک‌تر و خشن‌تر از سایر قسمت‌های فرانچایز است. او می‌گوید:

این همیشه یک تعادل ظریف است. قطعاً ترسناک است و 100٪ بر اساس آن ارائه خواهد شد. همانطور که مخاطبان ترسناک اشتهای خود را برای ترس ایجاد کرده‌اند، اشتها برای خشونت نیز افزایش یافته است، و بنابراین عناصر خشونت آمیزی در این فیلم وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص دلیل محبوب ماندن فرانچایز The Conjuring چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *